Carnaval 2006

Carnaval is het mooiste feest van het jaar 5 dagen lang feesten,zuipen, gek doen wat je maar wil :D het begint smiddags al en gaat zo 5 dagen door. Mensen die het nooit meegemaakt hebben missen wat en zegge nu maar dat het niks is :P
 
Nou, ik maak het al 25 jaar mee, en sommige dingen kunnen me ook niet 100% bekoren hoor... Kijk, zuipen is leuk, en een flinke optocht is leuk om te zien... Maar al die gebruiken & muziek trekt mij ook niet, het is meer de ervaring om weer lam te worden voordat de kater inzet van de vorige avond :P
 
Bart Nrg Mc2 said:
Nou, ik maak het al 25 jaar mee, en sommige dingen kunnen me ook niet 100% bekoren hoor... Kijk, zuipen is leuk, en een flinke optocht is leuk om te zien... Maar al die gebruiken & muziek trekt mij ook niet, het is meer de ervaring om weer lam te worden voordat de kater inzet van de vorige avond :P

Die gebruiken geef ik ook geen reet om.. Prins carnaval en zo. Boeit me allemaal niks. Daarom viert iedereen ook op zijn/haar manier carnaval.
 
Tom. said:
Ik kan carnaval dus echt niet uitstaan hea 8P
van die fakt op muziek, meisjes die er normaal mooi uit zien en nu ineens kkwazige outfit aan hebben.
Nee dankje, ik maak het in de daarop volgende week wel weer ruimschoots goed:P

helemaal mee eens. en dan woon ik ook nog wel in het zuiden van het land waar het dus groots gevierd wordt8P
ben wel eens in Duitslang geweest en daar is het nog uitbundiger qua optochten enzo. hier mag je al blij zijn als ze 1 kk hard snoepje gooien, in Duitsland gooien ze met enorme repen chocola, complete zakken snoep enz enz. maar van mij hoeft het dus allemaal echt niet;)
 
Tom. said:
Ik kan carnaval dus echt niet uitstaan hea 8P
van die fakt op muziek, meisjes die er normaal mooi uit zien en nu ineens kkwazige outfit aan hebben.
Nee dankje, ik maak het in de daarop volgende week wel weer ruimschoots goed:P

Idd. Beter op wintersport denks -:-.
Ik woon zelf in het zuiden (Eindhoven), maar kan er met m'n koppie echt niet bij.

Nick.
 
Dennis.H said:
helemaal mee eens. en dan woon ik ook nog wel in het zuiden van het land waar het dus groots gevierd wordt8P
ben wel eens in Duitslang geweest en daar is het nog uitbundiger qua optochten enzo. hier mag je al blij zijn als ze 1 kk hard snoepje gooien, in Duitsland gooien ze met enorme repen chocola, complete zakken snoep enz enz. maar van mij hoeft het dus allemaal echt niet;)


Nou ik ben al 3x in heerlen geweest met de carnaval omdat me vriendin daar in de buurt woont, maar ze gooien best veel met snoep hoor. Bij mij in utrecht helemaal niet meer.
 
BOERI said:
Ik snap daar niks van, van dat carnaval. Je gaat met een een of andere wagen rijden en je helemaal kapot zuipen ofzo :?.

Gelukkig hebben we dat hier in het noorden niet ;)

Ja ik snap het eigenlijk ook niet meer, lijkt dat het vroeger toch een hele andere betekenis had. Maar tegen woordig is het alleen nog maar zo veel mogelijk zuipen.
 
Tja als je in brabant woont dan hoort het erbij he:P.Ik doe het zelf ook simpel,we halen wat bakken bier en gaan beetje op kroegen toch en avonds echt veel zuipen en dan de volgende dag met een kater weer op kroegentocht.Tot aan het einde van de week en dan ben je echt kapot.Ik ga meestal gewoon met een polo aan van de groep waar ik bijzit.Laten maken voor carnaval.Tja het is wel leuk als je zat bent,nuchter begin ik niet aan carnaval:P
 
Lycorda said:
Pure gezelligheid! gaan denks:D

Ga ik liever met me girlfriend liever ergens lekker eten of op een terrasje zitten dat is veel gezelliger dan carnaval. Bij carnaval sta je 2 uur lang in de kou en dan zit je een beetje te kijken naar mensen die gek doen, kan ik beter nog naar de apenheul gaan, is toch wel veel leuker. En het enigste waar ik voor kom is ee beetje kijken naar de wagen en voor eventueel snoep. De rest boeit me echt geen reet. Daarintegen vind ik carnaval in heerleheide toch wel een heel stuk gezelliger dan in heerlen zelf.

Dus conclusie, stads carnaval is geen reet aan. Dorps carnaval is veel leuker!
 
dit jaar donderdags al beginne 6 dagen dus en heel mayb de woensdag erbij:D gister al 15 min in de stemming gebracht toen jan smit wegwas draaide ze ook carnavals muziek de eerste polonaise is al van start gegaan:D ubber vet feest!!!!
 
MinaRallyLC said:
Ga ik liever met me girlfriend liever ergens lekker eten of op een terrasje zitten dat is veel gezelliger dan carnaval. Bij carnaval sta je 2 uur lang in de kou en dan zit je een beetje te kijken naar mensen die gek doen, kan ik beter nog naar de apenheul gaan, is toch wel veel leuker. En het enigste waar ik voor kom is ee beetje kijken naar de wagen en voor eventueel snoep. De rest boeit me echt geen reet. Daarintegen vind ik carnaval in heerleheide toch wel een heel stuk gezelliger dan in heerlen zelf.

Dus conclusie, stads carnaval is geen reet aan. Dorps carnaval is veel leuker!

Heerlen :X

Dat is gewoon fout.
In Maastricht is pas echt carnaval, en ook op de donderdagavond voor carnaval gaat het compleet los in valkenburg (mijn town). Dan zijn er echt een paar duizend man in 1 straat die compleet los gaan..

Btw carnaval is veel meer dan alleen optochtje kijken..
 
Back
Top