Carnaval 2006

valt het in Oostenrijk eigenlijk op dezelfde dag of hebben ze daar andere data voor carnaval?
anders in Oostenrijk carnaval vieren tijdens wintersport8)
 
ProjectRox said:
Carnaval is voor mensen die vast zitten in de 18de eeuw....

:p nah grapje, lijkt mij niet zo heel veel aan alleen als mensen het leuk vinden niets mis mee. Nooit geviert woon ook in friesland, en heb het hier nog nooit geviert....

Wat kan er nou niet leuk zijn aan 4 of 5 dagen je eigen helemaal de grond in zuipen? :p
 
Wij zouden zondag meerijden in Maastricht ... hadden vanavond ff gesprek met organisatie. Hebben die klootviolen opeens nieuwe regels :

Geen Tractors of vrachtwagens , omdat er mensen onder de wielen kunnen komen. Alleen terreinwagens dus om de wagens te trekken.

Onder een jeep heb je eerder de kans om kapot gereden te worden dan onder onze vrachtwagen :S (achterwielen worden afgedekt .. alleen die 2 voorwielen niet.)

Mja nu ff andere optocht zoeken voor de zondag.. zijn er toch genoeg in de buurt :D
 
Da-vid said:
Wij zouden zondag meerijden in Maastricht ... hadden vanavond ff gesprek met organisatie. Hebben die klootviolen opeens nieuwe regels :

Geen Tractors of vrachtwagens , omdat er mensen onder de wielen kunnen komen. Alleen terreinwagens dus om de wagens te trekken.

Onder een jeep heb je eerder de kans om kapot gereden te worden dan onder onze vrachtwagen :S (achterwielen worden afgedekt .. alleen die 2 voorwielen niet.)

Mja nu ff andere optocht zoeken voor de zondag.. zijn er toch genoeg in de buurt :D
Dat is een behoorlijke kutregel, meeste verenigingen trekken hun kar met tractor of vrachtwagen. Ik hoop dat de jeeps met een kar vol mensen en bouwwerk de brug niet opgetrokken krijgen *D Maja die regel in Valkenburg dat je de muziek niet zo hard mag zetten is ook kut. Maar inderdaad er zijn genoeg andere optochten.

Had op zich jullie kar wel willen zien, die trap die jullie hadden gemaakt zag er goed uit en die andere ideeen waren ook leuk.
 
Ik hoor net dat er toch misschien nog hoop is..

Vriend van me heeft toch wat connecties .. en had al met kennis van zijn vader gesproken. Diegene heeft goede band met 1 van die mensen van de organisatie en heeft em ff gebelt :p

Hij kon ons misschien toch mee laten doen als we wat kleine dingen veranderden :D

Mja en idd 95 Db is niet uber hard.. maargoed beter dan in sommige optochte waar je geen alcohol mag nuttigen :p (word toch gedaan maargoed, muziek te hard zetten ook :D)
 
Hans. said:
Wat kan er nou niet leuk zijn aan 4 of 5 dagen je eigen helemaal de grond in zuipen? :p

Ok daar kan ik niet tegen in brengen :D. Es ff totaal van de wereld zijn :p:p. Maar jah hoor de verhalen wel als het voorbij is :D
 
kan niet freez, dat was neppe carneval. Over 2.5 week is het pas echt carneval;)

Weten jullie ook de limburgse vertaling voor carneval?

Vastelaovend:W
 
Back
Top