Carnaval 2006

wist niet eens dat carnaval al zo vroeg werd gevierd. Kwam er gister morge pas achter toen ik in de trein zat naar venlo. Die gasten waaren allemaal verkleeed en zaten om 8 uur al dik aan het bier whahaha echt lache
 
MinaRallyLC said:
Nou ik ben al 3x in heerlen geweest met de carnaval omdat me vriendin daar in de buurt woont, maar ze gooien best veel met snoep hoor. Bij mij in utrecht helemaal niet meer.

Nou als je een keer naar Duitsland gaat, dan weet je pas echt wat veel snoep en vreten is. Er worden daar ook complete 6-packs bier uitgedeelt en lopen ze de heel tijd rond te gooien met flesjes jagermeister en andere sterke drank. Als je een half uur daar hebt meegedaan ben je echt relax lam.

Gister ook op Vrijthof geweest, 's middags was het op zich wel relax lekker doorzuipen. Maar toen ik om 6 uur moest werken op het Vrijthof (Brittanique) was het daar wel een teringzooi en kregen we echt een hoop te kansloos en te kk lam volk over te vloer. Maar het was op zich een mooi begin en heb der nu al weer volop zin in.
Alleen nog maar eens bedenken wat voor pakje ik dit jaar aan doe.
 
gisteren eff op het vrijthof geweest, was er redelijk laat ivm werk.
was opzich wel lache.

misschien dat ik dit jaar weer eens carneval ga vieren, we namelijk meestal met carneval op wintersport.

maar het leuke aan carneval is gewoon dat iedereen hardstikke zat is! dus je kan zo wazig doen als je wil..... het is alleen jammer als er van die kansloze bijlopen die niet tege drank kunnen en gaan ruzie zoeke
 
Normaal gaan wij ook altijd op wintersport (snowboarden), maarrr dit jaar zal ik weer van de partij zijn hier (dorp).

Kijk als ik kon kiezen ging ik voor de verse poeder in de bergen, maar carnaval is toch ook wel leuk, leuke sfeer enzo

En degene die het niet leuk vinden kan ik wel begrijpen, want ik vind et ook niet allemaal zo tof: muziek, temperatuur @ optocht en polonaise bv
 
Enrico@Sprinter said:
Die gebruiken geef ik ook geen reet om.. Prins carnaval en zo. Boeit me allemaal niks. Daarom viert iedereen ook op zijn/haar manier carnaval.
Idd wat is dat kansloos al die kinderen die dat rot snoep naar je gooien...
Hier vieren ze dat wel in Kaatsheuvel/Efteling ;)

Helemaal los gaan ;) dat is het doel..:p
 
Kga dit jaar weer naar Oldenzaal zoals altijd (Ja, hier in Twente word ook carnaval gevierd ;))

eerst naar de optocht, redelijk groot, over de 120 wagens, aantal grote verenigingen hier. Echt gaaf zo'n optocht, die sfeer enzo, leuke muziek :) iedereen is blij, lekker biertje erbij :D.
dan gaan we naar zo'n groot cafe dat dan helemaal word omgebouwd tot discotheek, beetje dansen en bier drinken :D
 
Carnaval is gewoon super gezellig

Carnavals maandag ben ik altijd in Koln (Keulen)...Rosenmontag.
Supergrote optocht en gooien daar tonnen snoep uit. Grote repen chocola etc.
Meestal staan er op de wagens bekende, zoals vorig jaar Heidi Klum met Seal.

Maar carnaval is vanaf nu al voor mij begonnen. Maken van pakjes, wagen en ga maar door...
 
Carnaval dit jaar we gaan weer knallen volgende week trailer ophalen en dan gaan we weer beginnen. :)

Ik kan me trouwens herinneren dat er vorig jaar iemand hier was met een wagen met een logo met een doodskop en twee bierflesjes eronder ik heb echt een vraag aan diegene dus weet jij wie het is of ben jij het pm me aub zo snel mogelijk ;)
 
BOERI said:
Ik snap daar niks van, van dat carnaval. Je gaat met een een of andere wagen rijden en je helemaal kapot zuipen ofzo :?.

Gelukkig hebben we dat hier in het noorden niet ;)

Ahum... In eht noorden hebben we wel degelijk carnaval ;)

Je vergist je dus aardig maat.. :)
 
nog 2,5 week +ralf+

We zijn volop bezig met de bouw van de wagen :)
Het thema is kuuroord geworden. Aangezien het toeristische gat waar we wonen die benaming probeert te krijgen..

Trap is bijna klaar ,en de jacuzzi (komt dj shit in + bar) is deze week af :)
De sauna gaan we volgende week afmaken (komt de aggregaat achter..)

Daarna nog 1 week de tijd om alles op de vrachtwagen te zetten :) (incl 4 echte palmbomen,veel geluid en veel licht :D)


DSC00807.JPG


DSC00806.JPG


en dat komt op deze vrachtwagen (zonder aanhanger.. zeilen en deuren op de achterkant!)

transport.gif
 
Carnaval is voor mensen die vast zitten in de 18de eeuw....








:p nah grapje, lijkt mij niet zo heel veel aan alleen als mensen het leuk vinden niets mis mee. Nooit geviert woon ook in friesland, en heb het hier nog nooit geviert....
 
Back
Top