Carnaval 2006

25 kw my ass :)
Maar vanaf een bepaald moment gaat het niet eens zo veel harder, tussen 8 kw en 12 kw zit ook heel weinig verschil.. 8 kw is meer dan genoeg iig imo, goede kwaliteit is net zo belangrijk..
 
wat kost het nou om een fatsoenlijke wagen te bouwen, zal wel een hoop zijn...

Optocht en al die verschijnselen rondom carnaval boeien me eigenlijk niet zo veel. Veel te koud ook om buiten rond te hangen. Het gaat mij alleen om het pintelieren in de avond/nacht
 
Kan van 250 tot 2500 euro kosten bij wijze van.
Zitten zo veel factoren aan, bijv. de benzine/diesel, waar bouw je op (rijdend onderstel, vrachtwagen ed.), muziekhuur, materiaal, sponsors, enz enz.
 
ff voor de bouwers, hebben jullie dat nou ook dat er in de winter zoweinig word gedaan aan de scooter maar alleen maar aan die wagen, ik heb soms wel eens het idee waar ben ik mee bezig, je rijd 2 rondjes en je kan het weer afbreke:)
 
wij uit hilvarenbeek bouwen dit jaar ook een zuip/dweil wagen

even wat specificaties:

9,31 meter bij 2,93 meter
plaats voor 65 man
hoogste punt 4,30 meter
17 kilowatt en een piek van 20 kiowatt
4 bass kisten 60 bij 60 bij 1 meter 60
4 middeweg kisten
4 pars 2 stroboscopen beide 2000 watt
1 GROOT rookmachine
geleverd door www.energybase.nl
45 kratten dommelsch per dag
180 kratten dommelsch ingekocht


en dat alles op en in een levensgroot geel kasteel en zal getrokken worden door een deutz argotron 108 die open geschroeft nu 210 pk leverd!

zal binnekort is wat foto's posten.

groeten

www.cvdebraojers.nl

p.s. met kosten bier, huur muziek, arregaat, diesel en verzekeringen zitten we zo rond de 3500 euro dit word een heel eind terug verdiend met intree op de wagen en onze sponsors....
 
Last edited:
Sandokan said:
Hee niels zit je nog steeds bij de kloontjes?
2 jaar geleden heb ik er een jaar opgestaan..
Afgelopen jaar heb ik een eigen wagen gemaakt met vrienden
dit jaar weer 4 dagen kloontjes omdat we geen tijd hadden voro een eigen wagen..

2004: ( kloontjes )
berkelenschot2.jpg

2005: ( area52 )
4779536_500_500_LXgI.jpeg

4779392_500_500_rkGO.jpeg
 
Last edited:
Carnaval is geweldig, zeker als je er al van kinds af aan mee bent opgegroeid.
In limburg leeft carnaval =)
Stevig doorzuipen, en flink veel lol maken.. Iedereen zou dat eens mee moeten maken. :D
 
zjonnie said:
Omg zo'n Area 52 soort wagen zijn dus de ergste wagens, net als die apres ski hutten enzo, die beun je toch in een paar weken in elkaar :X
we hebben hem met 4 man gemaakt in 3 maanden ofzo maar was gewoon een wagen waarop we gezellig konden drinken :)
 
Gisteravond mijn eerste echte carneval belevenis van dit jaar meegemaakt.
Was op een bal waar prins werd uitgeroepen enz.
Ik moest het licht en geluid verzorgen.

Was een geslaagde avond vond ik met veel dronken mensen en ik had de sfeer er goed inzitten:)
 
zjonnie said:
Achteraan staan zuigt, de helft van de mensen gaan al naar huis, je staat uren te wachten, in het midden is beter..

Sneak preview:


We zullen dit jaar niet voor de schoonheidsprijs gaan, wederom wel mvoor de lompheidsprijs, ruim 10 meter zonder aanhanger met aggregaat, bijna 5 meter hoog, 8000 watt muziek, zware rookmachine, lampen etc. etc.


Iedereen wacht op de prinsenwagens.. dus ik vind het niet erg om achteraan te rijden 8)
 
Me 2 8)

Finally Jacuzzi bijna af :)
DSC00841.JPG


Onderste witte platen zitten nog niet vast (gaan anders kapot met het op de wagen zetten van het geheel)

DSC00843.JPG

Minibar erin :+

Zaterdag alles op de vrachtwagen zetten :)

Word nog flink doorbeunen komende week :7
 
Carnval 2006 KON beter voor mij / ons..

Zouden enorme wagen bouwen... deden we ook :D.. Maar..

1 vriend zit in gran canaria... andere in Ierland.. stage.. Dus ja.. blijven met 3/4 man over... die niet allen tijd hebben om te bouwen..

Maargoed.. we hebben nog een mooie wagen staan van vorig jaar carnaval.. dus die kunnen we ook de schuur nog uit halen !..

Kleine inpressie van vorig jaar....tog wel ZEER succesvol.. 2e van de wagens met de optocht:

http://www.bobsleeteam.nl/show.php?nr=7&weergave=2

Vrijdag avond, muziek draaien bij invaliden carnaval.. super lachen dat...

Ik ben... hmsja... de 2e vrouw van links...

http://www.bobsleeteam.nl/show.php?nr=103&weergave=3

Ff pissen !.. Vlnr: Neger, Neger, Neger, Neger & Neger.

http://www.bobsleeteam.nl/show.php?nr=5&weergave=4

De bobslee aardig goed te zien.. incl agregaat, muziek... subwoofer en goeie boxen.. voldoende geluid...

http://www.bobsleeteam.nl/show.php?nr=2&weergave=4

FF eten... altijd belangrijk...


Ja.. al met al een VET carnaval gehad toen !
 
Last edited:
Back
Top