Carnaval 2006

Hans. said:
Ik hoop beter te zijn aan het eind van de week anders is het dus alcoholvrij carnavallen ivm medicijnen :X

Das niks voor jou Hans :+

Ik heb er nooit iets mee gehad. In Tilburg kregen we er een week vrij voor, maar dan ging ik mooi naar huis i.p.v daar blijven
 
Lennox said:
Das niks voor jou Hans :+

Ik heb er nooit iets mee gehad. In Tilburg kregen we er een week vrij voor, maar dan ging ik mooi naar huis i.p.v daar blijven

Klopt, denk dat ik toch gewoon aan de alcohol schiet als ik nog ziek ben. Fuck it denk :D. Maarja, met deze keelpijn kan ik bijna niet praten dus dan is het aan de andere kant toch niet zo'n goed idee :p
 
ja maar kijken jullie niet raar op als er in eens een hagenees staat enne moet ook niet tever zijn moet ook nog terug rijden naar D-H :D
en me vrouwtje rijd in mijn auto dus mag niet tever zijn :X
 
Hmm lijkt toch wel grappig om een keer mee te maken. Hier waar ik woon Mag je al blij als ergens 1 of ander raar figuur met carnaval is opgegroeit en in ze apenpakkie over straat gaat lopen. Denk dat ik dit jaar maar 1 dag het ga vieren hier 15 min vandaan rijden daar schijnt het wel feest te zijn dus daar maar is kijken als ik zin heb
 
hmmmm mijn schema voor overdag:

Zaterdag: 10:00 : Oisterwijk / Berkel - Enschot
Zondag: 10:00 : Oisterwijk / Boxtel / Udenhout
Maandag: 11:00 : Oisterwijk / Loon op zand
Dinsdag: 10:00 : Oisterwijk / Gilze Rijen

Sta op de kloontjes wagen: www.kloontjes.nl


Dj's die op de wagen draaien
Dj rem: ( lokaal )
Emas: wel wat groter
U-go: ( zino tilburg )
Glowiej: ( kent een jumpfan wel )
Zenius: ( kent een jumpfan wel )
 
Wie gaat er morgenavond naar het auwwieverbal (oude wijvenbal) in Valkenburg van de Limburgers?

half limburg komt hierheen :), word net zoals elk jaar heeel vet :W
 
Hans. said:
Klopt, denk dat ik toch gewoon aan de alcohol schiet als ik nog ziek ben. Fuck it denk :D. Maarja, met deze keelpijn kan ik bijna niet praten dus dan is het aan de andere kant toch niet zo'n goed idee :p
Gewoon zuipen :)

ik heb wel eens dagen gehad, dat ik mijn medicijnen weg dronk met bier :)
 
Bij Frits? Ja ik moet werken tot 1 vannacht :S
Morgenavond is het Skon Vrouwkes Avond, voor de MILF-hunters onder ons :p
Na 12 uur pas binnen komen anders heb je ruzie met 300 vrouwen :D

Rene? Aankomen?
Veel lopen en dom dansen dan zal het wel meevallen, plus het traditionele carnavals-dieet bestaande uit bier, worstenbroodjes en snert :p
 
Back
Top