Carnaval 2006

ColinB said:
Bij Frits? Ja ik moet werken tot 1 vannacht :S
Morgenavond is het Skon Vrouwkes Avond, voor de MILF-hunters onder ons :p
Na 12 uur pas binnen komen anders heb je ruzie met 300 vrouwen :D

Rene? Aankomen?
Veel lopen en dom dansen dan zal het wel meevallen, plus het traditionele carnavals-dieet bestaande uit bier, worstenbroodjes en snert :p

Hey, MILF avond? :~
 
Carnaval wordt dit jaar wel erg begaaid maar toch niet zo erg als vorige jaren,want ik zit nu met mijn voedingsschema en trainingschema van de fitness en ga nu niet overdreven zuipen.
 
Da-vid said:
Wie gaat er morgenavond naar het auwwieverbal (oude wijvenbal) in Valkenburg van de Limburgers?

half limburg komt hierheen :), word net zoals elk jaar heeel vet :W
Ik ben present!

Moet wel nog even vervoer terug regelen en me toets voor morgenochtend 9 uur leren.

tuynheck said:
Gewoon zuipen :)

ik heb wel eens dagen gehad, dat ik mijn medicijnen weg dronk met bier :)

Idd anti-biotica kuurtje gaat prima met pils, slaat lekker hard in en de volgende dag een kater waar je niet goed van word. Maja het is per slot van rekening maar een keer per jaar carnaval!
 
Heb dit jaar weer 3 outfits 8P

- Pimp ( roze jas witte broek goude kettingen goud hesje etc... )
- Burberry burka
- Als Yogie beer :p

Zal straks eens foto's maken van mijn burberry burka want die is heerlijk :) heeft moeder voor me gemaakt :)
 
Jazeker MILF avond, maar als je voor 12 uur binnenkomt word je volgens mij buiten gegooid :p
Ga morgen na mijn werk, dus tegen half 2 toch nog ff kijken :p
 
Eerste avond zit erop :D

Opsomming van de avond : Gezopen, gefeest en wat geklooit met mijn ex :X

Nu snel weer ff douchen en de carnavalswagen afmaken..
 
Een niersteen is een brokje dat zo hard is als een echte steen en dat in de nier ontstaat. Als het in de nier loslaat en in de urineleider terecht komt, ontstaat hevige pijn. De pijn door een niersteen noemen we koliekpijn. Het is een van de hevigste pijnen die we kennen

Dat had ik gisteravond,dus vanavond maar even alle drank compenseren van gisteravond
 
lamahoofd said:
Een niersteen is een brokje dat zo hard is als een echte steen en dat in de nier ontstaat. Als het in de nier loslaat en in de urineleider terecht komt, ontstaat hevige pijn. De pijn door een niersteen noemen we koliekpijn. Het is een van de hevigste pijnen die we kennen

Dat had ik gisteravond,dus vanavond maar even alle drank compenseren van gisteravond

Een collega van mij had dat ook een keer in de keuken. Die lag in het toilet met zijn zaakje tegen de koude vloer om de pijn te stillen 8D :winner:
 
Back
Top