Haagze sf2 said:Ben vanaf dit jaar westlander dus waarschrijnlijk me 1e carnaval
en ik ga maybe naar zunderd
ProjectRox said:Carnaval is voor mensen die vast zitten in de 18de eeuw....
nah grapje, lijkt mij niet zo heel veel aan alleen als mensen het leuk vinden niets mis mee. Nooit geviert woon ook in friesland, en heb het hier nog nooit geviert....
Dat is een behoorlijke kutregel, meeste verenigingen trekken hun kar met tractor of vrachtwagen. Ik hoop dat de jeeps met een kar vol mensen en bouwwerk de brug niet opgetrokken krijgen *D Maja die regel in Valkenburg dat je de muziek niet zo hard mag zetten is ook kut. Maar inderdaad er zijn genoeg andere optochten.Da-vid said:Wij zouden zondag meerijden in Maastricht ... hadden vanavond ff gesprek met organisatie. Hebben die klootviolen opeens nieuwe regels :
Geen Tractors of vrachtwagens , omdat er mensen onder de wielen kunnen komen. Alleen terreinwagens dus om de wagens te trekken.
Onder een jeep heb je eerder de kans om kapot gereden te worden dan onder onze vrachtwagen :S (achterwielen worden afgedekt .. alleen die 2 voorwielen niet.)
Mja nu ff andere optocht zoeken voor de zondag.. zijn er toch genoeg in de buurt
Hans. said:Wat kan er nou niet leuk zijn aan 4 of 5 dagen je eigen helemaal de grond in zuipen?