brommobiel project

Status
Not open for further replies.
*dak achter schuin laten lopen naar beneden
*dikke spoiler erop
*dikke velgen en banden
* brulpijp
*powerfillter
*geblinderde ramen
*polijsten
*booskijkers + geblinderde voorlampen achter lexuslook lichten
*dikke instalatie
* opfokken:P
*kuipstoelen
*neon
*en beetje bumpers en sideskurts polyesteren

dan wordt een dikke bak ;):):P
 
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKER DIKK!!!!!!!! WOOOOOOHOOOOOOO
PETJE AF VRIEND
BETER DAT JE FF LANGSBOEKT:p
nie bang voor popo??:D
je boekt ze toch eruit
maar egt...!! Ga zoo door:P
 
Hier mijn cabrio versie:P

Dakje open:
cabrio.jpg


Dakje dicht:
cabrio2%20copy.jpg
 
beter doe je cabrio..:)...hoor je de woofers ook wat beter:P.:).. eneh...maak idd ff zlef bodykit enzo...:)....alleen wel gaar...als je cabrio nbeemt word spoiler moeilijker :(:s...en das juist ook zo dik ...maarja...zie maar...dis iig wel heeeerllijk :)
 
Ga je hem nou ook aan zijn aars likken :?:|.
Swinz Ik zou idd voor cabrio gaan of een verlaagd dakje , dat lijkt me het mooist:).
 
hehe blij dat jullie zo vol zitten met idee'e :P
maar ik wil er graag nog in rijden voor me 18e (dat ik dus een auto ken kopen).. dus ga er niet al teveeeel tijd in steken nog, nu willik gwoon zowiezo dat de carroserie goed is en dat het rijd.. dan ga ik em spuiten en de home-made bodykit komt er langzamerhand ookwel op :) daarna wil ik het interieur helemaal opnieuw bekleden en er een dikke audio indoen :x

maarja alsik dus een echte auto heb wil ik er cker een nog ergere pimpbak van maken en hou dan cker dat cabrio idee in mn hoofd 8)
 
w00t!

Deze brommobielen zijn zo eng lelijk! Dit moet mooi te krijgen zijn.

Mijn tips;
Haal de ramen eruit, zaag het dak eraf, kort de poten in, en las het terug. Tada; verlaagd dak! Dat kan dit ding echt gebruiken. Glas kan je vervolgens ook op maat snijden, of gewoon plexiglas erin prakken.
Je kan ook de een stukje van de schokbrekers afzagen om hem te verlagen, lijkt me ook wel goed staan ;)
Verder zou ik een nieuwe gestroomlijndere voorkant polyesteren, en hier halogeenlampjes (rond) indouwen 6||9

Erg geil project! Kwil graag zien wat je er allemaal van gaat bakken.

Overigens lijkt me dit een 4takt blok. Kweet niet wat voor uitlaat je wou gaan omlassen.. maar een scooteruitlaat eronder heeft geen nut.
 
dit is geen 4takt, het is gwoon 2takt (rijd ook gwoon op mengsmering)..
die 4takt dingen zijn gloof ik alleen in diesel.. maar uitlaatje omlassen gaat dus wel! :)
zat te denken aan een Shot/ Yasuni R.. of weten jullie nog iets beters? ;)
(zalwel aan aantal cc liggen.. weet ik NOG niet.. maar ben ik over paar daagjes wel 8er!) maar wat raden jullie aan alsie 50/70cc is.. en wat alsie 100/125 is?
 
Als dit een 2takt is vraag ik me af waar het expansiegedeelte van de orginele uitlaat zit. Weet je t zeker?

Verder zou ik overigens zoals in de cabriosoep de achterkant verlagen. Tevens zou ik het dak een beetje een bolling geven. Dit kun je bereiken met polyester. Gewoon uit 2 houten latjes een bolling zagen en op je dak vastmaken, daar een folie overheen, en daarover polyesteren. Of volspuiten met purschuim, in goede vorm schuren, en daarover polyen. Als je wilt kun je hier echt een kinky bakje van maken.
Wou dat ik een schuur oid had voor dergelijke projectjes
 
Iedereen heeft wel idee`n maar of dit uitvoerbaar is, is een 2è!
Mah beter koop je een mono (sport) stuurtje, want dit ding is gewoon lomp.

Verder suc6 nogmaals :)
 
Cipher said:
Als dit een 2takt is vraag ik me af waar het expansiegedeelte van de orginele uitlaat zit. Weet je t zeker?

Verder zou ik overigens zoals in de cabriosoep de achterkant verlagen. Tevens zou ik het dak een beetje een bolling geven. Dit kun je bereiken met polyester. Gewoon uit 2 houten latjes een bolling zagen en op je dak vastmaken, daar een folie overheen, en daarover polyesteren. Of volspuiten met purschuim, in goede vorm schuren, en daarover polyen. Als je wilt kun je hier echt een kinky bakje van maken.
Wou dat ik een schuur oid had voor dergelijke projectjes

net alsof een zundapp of kreidler expansie uitlaten std heeft?
 
N 2takt blok heeft een expansie nodig.. anders komt je drukgolf niet terug en blijft het verse mengsel niet in de verbrandingskamer zitten 8P
Een 4takt heeft een klep die de poort afsluit.. een 2takt heeft een drukgolf..
 
@ Yadoyo: (Iedereen heeft wel idee`n maar of dit uitvoerbaar is, is een 2è!
Mah beter koop je een mono (sport) stuurtje, want dit ding is gewoon lomp).. ik krijg alst goed is een sportstuurtje van me broer uit zn vorige Golf 1 GTI :x

@Cipher: alsje wil willik best even wat pics maken voor je.. zegmaar welke je wilt kenje zelf ff oordelen ;)

oja en zouden jullie een soepje wille maken van jullie idee'e.. met die andere stroomlijn @ voorkant.. en dat idee @ dak :)
 
Last edited:
swinz said:
@ Yadoyo: (Iedereen heeft wel idee`n maar of dit uitvoerbaar is, is een 2è!
Mah beter koop je een mono (sport) stuurtje, want dit ding is gewoon lomp).. ik krijg alst goed is een sportstuurtje van me broer uit zn vorige Golf 1 GTI :x

@Cipher: alsje wil willik best even wat pics maken voor je.. zegmaar welke je wilt kenje zelf ff oordelen ;)

oja en zouden jullie een soepje wille maken van jullie idee'e.. met die andere stroomlijn @ voorkant.. en dat idee @ dak :)

Wat vind je van mijn soepjes dan:D
 
die vind ik wel leuk.. vooral die voorbumper zelf ziet er goed uit, sideskirts ookwel alleen weetnie of die ook realiseerbaar is om zelf te beune :)
verder weet ik nie of die ronde koplampen niet helemaal kloppen.. maar ik vind ze niet zo super staan ;) en die motorkap.. tja beetje scheef gesoept.. maar wel leuk id idd:D
verder leuke kleur, leuk grilletje, et cabrio id is leuk alleen tog ga ik het niet doen :)
alsje verder nog id'e hebt.. soep it zou ik zeggen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top