brommobiel project

Status
Not open for further replies.
dit is strak een brommobiel project 100% zeker dit ga ik volgen fucking strak . gewoon man .

die carbrio is zeker strak ... dat moet je doen
maar fok hem goed op ... eg genant als je ingehaald wordt door een scooter ...
 
echt een zeer lache project! en een uitdaging:)
veeel suceces

is er geen mogelijkheid om er een setje dikke banden op te gooie?:)
 
denk met me mee zou ik zeggen ;)
ik ben me op dit moment aan et storte op het schuren/poly'e en daarna spuiten.. dan kennie weer uit de 8ertuin ;)
 
Zo... ding ligt behoorlijk ver uit elkaar alweer :D
Weet je al wat voor kleur je em gaat spuiten? En toch wel met compressor eh?
Laterz, Michiel
 
ga idd voor et eerst met de compressor aan de gang ;) kleurtje.. tja wil eigk morge/overmorge ff kleurenwaaier gaan bekijken :)

en wat ik ga poly' e?

-bodem poly'e (zitten paar roestplekke en 2 kleine gaatjes)
-zij/8erschermen schuren en plamuren (zitten ook grote roestplekken)
-er zaten strips @ zijkant van de deur en daar moet ik ook ff gaatjes van poly'e
-bumpers ff tijdelijk fixxen met poly tot ik zelf nieuwe heb gemaakt.. (bumpers/sideskirts/spoilers)

zodra ik weer meer weet/gedaan heb post ik et meteen :)
 
Waar zat je aan te denken kwa interieur dan. Stoelen over laten trekken en dashboard en al die andere shit ook over laten trekken:?. Waarom er niet 2 racestoelen in en wat bredere banden zouden ook niet verkeerd staan +ralf+ +ralf+ .
 
swinz said:
ga idd voor et eerst met de compressor aan de gang ;) kleurtje.. tja wil eigk morge/overmorge ff kleurenwaaier gaan bekijken :)

zodra ik weer meer weet/gedaan heb post ik et meteen :)

Lezen blijft moeilijk.. :rolleyes:
 
@zenith: leuk id idd.. alleen ik wil eerdags es ff naar een sloop toe met brommobielen voor LM velgen van zo'n nieuw ding kijke (een die totalloss is ofzo)

@banaan: lezen is idd moeilijk :p mja kleur zal togwel wat in de richting van zilver/blauw worden oid, of een heel gek kleurtje groen 8P

@BOERI: mja voor de stoelen ga ik gwoon andere stof halen (opnieuw bekleden dus), racestoelen.. tja wel leuk maar beetje duur voor in zo'n kar, en weetnie of het wel staat ook.. dat met dat dashboardding.. opzich wil ik daar wel wat anders mee doen.. maar wat zijn de mogelijkheden? meedenken iedereen! :D
 
misschien is het al gezegd en heb ik eroverheen gelezen maar waarom bouw je er geen quad blok onder met alles erop en eraan :P
 
dit is leuk!!!! haha wat mij leuk zou lijken: cilinder (laten) tunen, uitlaat zelf of laten bouwen, iets grotere carb. met kelk, polijsten, powerfilter, raceontsteking of lichtspoelen verwijderen en dan de kleur die oranje van fast&furious vind ik wel lachuh en dan helemaal met cabrio dak erop :P miss. zijn er nog betere (scooter) veren die erop passen?
 
@ mhr_rox: mja laat ik 4 malossi rs24 veren kopen? ;) 8P neh deze veren zijn nog goed! :)
@I-Swiss: goed id idd, alleen hoe ziet zo'n blokkie eruit? hebje er een pic van ofzo?
@niek: dat had ik ook al bed8.. samen met de sideskirts zaldat er togwel vet uit moeten zien :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top