brommobiel project

Status
Not open for further replies.
Hehe echt vet projectje :).

Dit moet je motorisch doen;
- cil laten tunen(denk 125 cc omdat er een 21(?) dell op zit)
- grotere carb erop 24 vlak oid
- dpr uitlaat laten lassen
- powerfilter erop

Uiterlijk is teveel om op te noemen, ben benieuwd hoe het eruit zal gaan zien.

Veel succes.

Greetz
 
Ik denk dat je gewoon een mina blokje erin moet leggen :)

Tandwiel op de secundaire as lassen, tandwiel op achteras lassen, ketting ertussen. blok lekker bruut maken en gaan :D
 
Mr. Maniac said:
Hehe echt vet projectje :).

Dit moet je motorisch doen;
- cil laten tunen(denk 125 cc omdat er een 21(?) dell op zit)
- grotere carb erop 24 vlak oid
- dpr uitlaat laten lassen
- powerfilter erop

Uiterlijk is teveel om op te noemen, ben benieuwd hoe het eruit zal gaan zien.

Veel succes.

Greetz

zit een 16mm carb in als ik me niet vergis.... maar DPR uitlaat is wel et chill :W
 
euj peepz:)
kep dus filmpjes gebouwt alleen alsik ze nu open @ mediaplayer dan zie ik alleen groen? iemand een id?
 
Marcel-NRG said:
codec:X zoek es op ac3 ofzo

1. ac3 is voor audio alleen gloof ik
2. ac3 heb ik (zit in ACE MEGA CODECS PACK)

kep volgende apps geprobeerd:
-windows mediaplayer (nieuwe)
-windows mediaplayer (oude)
-winamp
-powerdvd
-divx player
 
is wel dope project het is dacht ik 100cc en zit een 20mm teur op dacht ik heb er ook een gehad maar had in een avond vooruit kapot kon allleen nog maar achter uit toen
 
Ik denk dat er gewoon een 50cc opzit, aangzien er in nederland niet meer als 50cc voor die karretjes gebruikt mag worden, maar dat zou je op kunnen meten en de nieuwste type karretjes van een ander merk hebben een diesel motor erin, deze niet dus. Ik denk dat je met dit blokje aardig wat leuke dingetjes mee kunt doen.

succes verder.
 
50cc!

Gozer hier in het dorp had er ook een.. en als k me nie vergis.. je kan hier een 70 of 125 cc op leggen van een of ander suzuki cross geval.. ik zal hier eens ff vragen wat dat voor een cillinder was.. verder lijpe shizzle dit..

Veel suc6 en maak er wat van..

Greetz

EDIT! 50cc Sachs blok!.. je kan hier zonder aanpassingen als het goed is een 80cc blok van sachs motorfiets onder gooien
 
Last edited:
de carb is volgens mij 16mm (Dellorto) zal zo es et type opzoeke op dat ding..
iig ik edit nu ff de begin post met filmpjes :x

edit: op et blok zelf staat BCB en de ontsteking is van Ducati Racing, alsik me kar ga strippen gaat zowiezo de cil er ff af, ken ik meteen ff kijke hoe et zit..

verder aant uiterlijk.. al die lelijke strips wegwerken, kleurtje erop (weet nog niet wat, dus kom gerust met id'en) en zelf spoilertjes beune enzo :p
 
ik zou zweren dat daar een pia 125 / 180 cilinder op past moest het niet zuigergestuurd zijn, met een membraaminlaat (laten oplassen ?) en zo'n pia cilinder erop (lieVst lc , lekker origineel :p) moet dat ooit nog wel 90 - 100 halen hoor :)

je kan er mss rox velgen op fixen :!
 
ja had ik al iets over gehoord alleen kost dat me 1 teveel geld (met ombouwe van trommel->schijf enzo (terwijl ik ook LM velgen van een andere brommobiel ken kopen:p)
4x remschijfsjit + 4x velgen enzo

en euh 180cc @ dit ding? :p dan maggik em eerst wel ff verstevigen en bredere bandjes kopen enzo :D anders gaat die 90-100 cker niet goedkomen 8P
 
Je hebt dat ene filmpje zeker niet gezien met zo een mobiel als deze? Lag 600cc motorblok in o.i.d.. Staat ergens bij nutteloze filmpjes topic..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top