brommobiel project

Status
Not open for further replies.
Enrico@Sprinter said:
Je hebt dat ene filmpje zeker niet gezien met zo een mobiel als deze? Lag 600cc motorblok in o.i.d.. Staat ergens bij nutteloze filmpjes topic..

dat ding is van deze site www.bremo.nl maar het filmpje is weg maar hij staat nog wel tussen projecten
 
misschien dat ik eroverheen gelezen heb maar ik las dat je alleen je achterraam ging blinderen. Waarom doe je ze niet allemaal trouwens? Of word dat te duur?
 
@Troepa: add me op msn ( swindos@hotmail.com ) ik zet em zelf wel ff online dan :)
@A-Bizar: je mag wettelijk 50% vanje ramen blenderen (en zowiezo je voorramen niet, schijnt je gezichtsveld te belemmeren oid :P) dus vandaar alleen me 8erraam en 8erzijramen gaan dus geblendeert worden :)
 
Je mag het wel allemaal blinderen, alleen moet er een bepaald percentage aan licht in je auto vallen...

Dus iets van 5% donkerte ofzo wat je erop mag 'plakken' ... Nieuwe mercedes busjes hebben ook een zwarte cockpit.. :)
 
oh vet:)
dan doe ik denk ik mn voorruit/deurruitjes wel iets minder donker dan de 8erste oid :)
maaja ik zal eerdags tog ff die kar in de 8ertuin moeten gaan gooie om em helemaal te strippen zodat ik ken beginnen met roest wegwerken en polyesteren enzo :)

weet iemand trouwens et volgende probleem:
alsik me autotje start dan looptie wel mooi stationair enzo.. maar alsik wil gaan wegrijden, dan moet ik egt VEEEEL toeren maken willie weggaan (en alsie dan weggaat dan gaatie zegmaar ook egt in 1x weg (legje bijna door je 8erruit 8P) en verder moet ik ook veeel toeren maken om een beetje vooruit te komen.. ligt het misschien aan de 'vario' (kogels) want het plekje waar de kogels ingaan was helemaal ingesleten dus missch blijven ze hangen oid? of is het wat anders?
 
w00t :D Hoe vet dit ding :D
En nog in purmerend ook! Purmer noord woon je dus als ik het goed zie? ;)

Ik wil je zeker wel een keertje zien pimpen op de koemarkt +ralf+
 
@ Mitsjiel: mja we moeten ooit maares grote purmerend meeting doen ergens (geen sprints oid.. gwoon leuk meeten) ken ik je runner tegen die tijd ook ff zien ;)
en ik woon in purmernoord ja (tegenover purmergarage zegmaar.. en naast et golfterrein :)).. jij?

verder zal ik zo nog ff fotosoeps uppen

0001.jpg

0002.jpg

0003.jpg

0004.jpg

0005.jpg

0006.jpg

0007.jpg
 
Last edited:
Is het niet een leuk idee om misschien het dak te verlagen?Dat zou hem een stukje minder fiat pinda maken ;)
 
mja dat vind ik een heel leuk id, dat van cabrio ervan maken ook.. maar ik moet er voor me 18e nogwel in rijden mensen 8P anders had ik netzogoed meteen me auto kenne doen ;)

dat met dat dak enzo ken allemaal later nog alsik eenmaal een auto heb:)
ik vind zelf die blauwe (maar dan egt die kleur van de opel ernaast)&gele et mooist denks die tfatf dingen zijn van die sjonniesbakken |(
 
Moeten idd es een keertje meeten, ik woon in overwhere, vlak bij de oostervenne en westervenne flats.

Ik zou em trouwens oranje doen.. of roze :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top