Brommersprint Genemuiden zaterdage 3 september 2011

Ik zag ook een superspecial klasse staan.
Hier rijden toch ook 100cc machines? Zou wel mooi zijn als de karsemeijer en TTE twinners daar ook tussen rijden voor wat actie:)

Aantal demo's geven mét tijd is geen enkel probleem, van harte welkom! Deelname in de Super Special is helaas niet mogelijk. Zijn idd Honda 80cc blokjes met max 125cc cillinders.

Greetz uit Genemuiden

Geachte organisatie,

Onze rijder staat onder de naam "Jellie Wielstra" op jullie site.
Zouden jullie dit willen veranderen naar "Jelle".
Wel zo leuk voor hem haha.

B.v.d.

Hij is wel ge-update, maar de naam is nog steeds Jellie, opzich kan me dit niet veel schelen. maar jullie zouden dit veranderen toch?

Wel gaaf dat Johnny Do rijdt :) Is ie het weer aan het oppakken?

3 september zal ik er ook proberen te zijn, lijkt me leuk weer eens te komen.

Misschien zal ik ook wel ff met de zip komen. Heel misschien ff blokje omzetten en met de 70a zip keer testen, is wel handig voor volgend jaar:).

Genemuiden is toch gewoon 70cc klasse(geen 70a/70b=140kg). Is allemaal 1 klasse toch?

klopt alles is 1 klasse, alleen moet je wel om je voorvork denken die moet nog gewoon geveert zijn hier geloof ik.

SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT STANDAARDSCOOTERKLASSE

1. De maximale cilinderinhoud bedraagt 70 cc.
2. De krukasslag moet zijn als van het gehomologeerd model.
3. De maximale carburateurdoorlaat is vrij.
4. Het inlaatsysteem mag niet worden gewijzigd, noch verplaatst.
5. De remmen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, de keuze van de remvoering of remblokken is vrij.
6. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde scooter, maar dienen minimaal 10 inch te zijn.
7. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.
9. Het principe van de werking van het achterveersysteem mag niet worden gewijzigd; wel mag de achterbrug eventueel star worden uitgevoerd. Laswerk aan de achterbrug wat de veiligheid in gevaar kan brengen is bij scooters niet toegestaan.
10. De wielbasis van de scooter mag niet worden verlengd door materiaal tussen het subframe en de achterbrug aan te brengen.
11. Het frame mag (mits deugdelijk) worden verstevigd door toevoeging van materiaal.
12. Het uiterlijk van het voertuig moet lijken de gehomologeerde bromfiets.Dit houdt voor de standaardscooterklasse in dat de originele of gelijkende beplating/ kappen zoveel mogelijk aanwezig dienen te zijn.

heb alles gekopieert van de site. bekijk punt 7 even, het is nogsteeds verboden. dat was alleen damwoude zo in de extreme geloof ik omdat daar nieuw asfalt was gelegd.

dus mensen haal de alu vorkjes er maar weer uit :P.

heb m nog staan bewonderen op damwoude, vond hem op een of andere manier wel wat hebben met dat smalle bandje voor :P. mischien spreek ik je wel op genemuiden ik ben ook aanwezig met de zip.

Back