This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden > Zaterdag 29 augustus

was een zeer geslaagde dag, regen viel mee alleen jammer van die keiharde tegen wind:S
veel kunnen rijden en 2e geworden @ xtreem
ga nu pitten want heb vanacht maar 3 uurtjes geslapen omdat ik me scooter vannacht pas weer in elkaar gezet had

gister echt super dag gehad samen met me nieuwe rijder, en gelijk 3e geworden op de polyester jog, echt super gewoon voor een 1ste sprint
dacht eerst dat de scooter helemaal verkeerd stond want kon niet meer op testbank, 1ste run was ook een 8,25.
maar toen het 1 en ander nog geprobeerd en resulteerde gelijk in 7,2 en vaak de andere runs ook. Ook heeft hij mijn PR verbroken in de finales tegen kossen 7,13 zitten we nu op.Helaas van de extreme wind anders was een - 7 misschien wel mogelijk

Beste Allemaal,

De Brommersprint Genemuiden 2009 is achter de rug. Wij als organisatie zijn in ieder geval super tevreden met het verloop.

Gisteravond om 21.00uur was het terrein al weer volledig in oude staat hersteld en hebben we met de 60 vrijwilligers genoten van chinees met aansluitend een borrel...

Wij hopen dat jullie allemaal ook hebben genoten en zien jullie graag volgend jaar weer terug voor de 10e editie.

Greetz uit een trots Genemuiden

p.s: Zeker niet onbelangrijk......de tijden staan online! http://www.timeit.info
veel foto's en video's op www.breman.net en op www.genemuidenactueel.nl en op brug.tv

Last edited:
Was indd een super dagje!
Helaas had het frame er niet zoveel zin in.. 8.7 (met 1.1s reactie ) en 8.1 ( met 0.7s reactie X| ).
Ding kwam niet van zijn plek af wegens te grote sproeiert ofzo :*!

Mijn foto's komen straks ook nog online .

TMF is uiteindelijk niet meer gekomen omdat ze hadden gebeld dat het was uitgelopen in de studio en wij hadden gezegd dat het uiteindelijk geen prachtig zonnig filmweer was .

9||6 KEVIN, hahahah!!
egt super dik gedaan!!
eerste in de standaard scooter!!
vet mooi dat dat dikke hok van mij van bijna 60 kilo ff de eerste beker mee neemt.:W

eerste run viel ff tegen, denk iedereen wel. aangezien kossen 7,4 reed stond er dus wel een aardige wind tegen. kevin reed 7,621.
er zat veel meer in dat wist ik zelf ook dus ff iets malossi lucht uit de bandjes want hij had wheelspin.
tweede run was egt super goed, 7,265 en dus de snelste tijd!
gigantische wheelie en dan gewoon het gas erop houden die gek.
de rest ging een beetje hetzelfde, blaaaasn als een mongool en een goede tijd neer gezet. snelste wat kevin heeft gereden is 7,152.

dus het was allemaal boven verwachting!:winner:

haha frank graag gedaan heb genoten

jaja 1e in stnd scooterklasse
beker staat trots op de schouw

dikke aerox eerste tussen al die zipjes jog's enz
super gezellig organisatie bedankt!

daarmee dat er weige onder de 7 gehaan zijn,, wind stond wel neig hard {!, tenten van somigen vlogen gwn omver of gwn stuk :henko:

ja miss dat we door die tegenwind iets voordeel hadden omdat ie meer doorbeukt...
of het hele lompe burgen miss deed dat m wel...
maakt ook niet uit, we hebben de beker en arthur ook super netjes met zn 70cc op de 4e plek!!

oude frame van kevin

ik vond het super voor een mooie laaste sprint van me

na 3 jaar nu gestopt

tijdje van 7.5 neer gezet en de 2e run trilde me bobine los dus toen was de gang er uit

de rest allemaal bedankt voor de lol en het plezier

3de plek behaald in de 50 cc schakelklasse, sprinter liep niet fantastisch dus ben er dik tevreden mee!

Ik ben de linker

ja miss dat we door die tegenwind iets voordeel hadden omdat ie meer doorbeukt...
of het hele lompe burgen miss deed dat m wel...
maakt ook niet uit, we hebben de beker en arthur ook super netjes met zn 70cc op de 4e plek!!

in mijn opzicht is dat ook het voordeel van zelfgeboude frame's , dan zit je nog lager met nog minder tegendruk, zeker bij tegenwind.

haha

gods vet,, frame van vorig jaar met een tcr blok eronder

dat frame heeft al wel 6.7 geknalt (A)
\

die foto's van arthur zijn ook erg vet geworden

echt een kort pleurishok is het zo helemaal met die 12 inch velg achter

in mijn opzicht is dat ook het voordeel van zelfgeboude frame's , dan zit je nog lager met nog minder tegendruk, zeker bij tegenwind.

nouja je kunt ook een frame godse hoog bouwen dan heb je alsnog een zelfbouwframe
maar ook is het zo, een een blaadje van de boom waait zo weg maar een scooter van 60 kilo niet zo zeer. dus met tegenwind zoals gister wil het ook niet zijn hoe lichter hoe beter. denk ik, maja....

nee dat is ook weer zo het heeft zn voor en nadelen, zelf vind ik een compleet zelfgebouwd frame het mooiste

nee dat is ook weer zo het heeft zn voor en nadelen, zelf vind ik een compleet zelfgebouwd frame het mooiste

Een zelfgebouwd frame is erg mooi als de constructie ervan doordacht is,

Het frame waar aad gister op reed is dat volgens mij niet,
om over de wheelybar nog maar niet te spreken, zat totaal geen verband in.
Naar mijn idee veel te zwak.

Een zelfgebouwd frame is erg mooi als de constructie ervan doordacht is,

Het frame waar aad gister op reed is dat volgens mij niet,
om over de wheelybar nog maar niet te spreken, zat totaal geen verband in.
Naar mijn idee veel te zwak.

Daar is zeer zeker wel over nagedacht, maar echt puur en puur gebouwd op gewichtsbesparing, totale sprinter weegt ook ongeveer 28 kg. Eingelijk zou er ook een kleine gast op gaan rijden van 48 kg, waar dat ding op gebouwd is. Dat zie je ook aan hoe aad er op zit, eingelijk is hij er te groot voor maar iig niet bang om dat gas vol open te trekken, volgensmij is het een kwestie van oefenen om m recht de baan op te krijgen. Onderin is hij veel tammer gemaakt omdat er bijna niet mee weg te komen was. Verder zit er echt een topvermogen in het blok. Zeker genoeg om ruim onder de 7 te presteren.

nou die wheelie bar boog helemaal krom en leek wel of dat ding niet eens vast zat
dan zit er duidelijk iets niet goed

en martin ik vond het hartstikke gezellig

heeeeeeeeeeeeejj!!!!!

arthur op jeroens account