Brommersprint Genemuiden > Zaterdag 29 augustus

ik heb gehoord dat Kevin op de aerox van Frank 7.2 heeft gereden, en dat dat de snelste tijd was..

Arthur 7.0 gereden in de specialklasse, en dat moest dan de snelste tijd wezen..

ik ben niet mee.. voelde me vanmorgen echt niet goed.. ben net wakker:P en nu gaat het beter:P

Jeroen onder Arthur's account

Ik hoorde dus dat robert wagenaar snelste dagtijd had 7,27 en die aerox idd ook vrij hard en martin kossen goed hard. Me eigen sonic reed 7.7 oid 9e plek, helemaal std klasse reglementair. Maar dr staat windkracht 3-4 volle bak tegen vandaar de hoge tijden van iedereen...

ja klopt. Die wind tegen was heel kut.
Mijn scooter draaide 1k te weinig, kwam ik pas de 2e run achter aangezien toen mijn teller het pas goed deed..
Vandaar dat mijn tijden ook zwaar slecht waren.:(

Kevin, 1e @ aerox:D

Arthur 4e aangezien tegenstanden valse start had in finale waardoor hij ook terug moest.. en daardoor zn scooter te warm was..

jammer dat ik niet mee was, maarja als je zo verrot bent is het niet verstanding om daar zo shaggrijnig te lopen doen..

jeroen @ arthur's account

Ook ik heb me erg goed vermaakt. op mijn eerste (legale)sprint

Als eerste was ik even op de testbank gegaan. kijken wat hij doet.
daar kwam 17,8pk uit met 13,5k. (ongetunde Evo) de jongens van Fred motoren zeiden dat ik wat lichter in rollen moest en een kleinere sproeier.

mijn beste tijd is dan ook niet zo best, 8,5sec. :Z
maar toch ben ik heel tevreden voor de eerste keer.

heele mooi scooters\sprinters gezien !! ook wat minder mooie :P
maar toch heb ik echt genote van de stuntshow met de gekke motorrijder\kartrijder. gruwelijk !

Vincent(eigenaar van Blauw,groene Aerox)

Leuk sprint!

Jammer dat mijn heat 1 totaal verknalt was (3x van het gas of)
En de 2e heat had ik 0,22x reactie (niet om over naar huis teschrijven dus)

Maar des ondanks leuk dagje gehad!

Helaas 13e(net als damwoude)

Edit:

Elias; waar was TMF?

Last edited:
Genemuiden 2009:

711541043_6_6kCP.jpeg

711541442_6_EuYB.jpeg

711541751_6_YOgV.jpeg

711542052_6_WSIj.jpeg

711542365_6_sxaW.jpeg

711542718_6_PLpT.jpeg

711543090_6_n94e.jpeg

711543483_6_VoDm.jpeg

711543855_6_Cb1J.jpeg

711544242_6_66t3.jpeg

711544598_6_m2p7.jpeg

711544938_6_C7fb.jpeg

711545265_6_guyX.jpeg

711545571_6_sXE6.jpeg

711545961_6_6qnH.jpeg

711546309_6_TEHw.jpeg

711546631_6_yNuk.jpeg

711546952_6_xRDF.jpeg

711547317_6_myfn.jpeg

711547763_6_v4cZ.jpeg

711548196_6_kLNd.jpeg

711548573_6_X3iM.jpeg

711548929_6_b0zA.jpeg

711549280_6_mFag.jpeg

711549600_6_4oKD.jpeg

jawel, een paar. maar het is echt niet te vergelijken met de sbo,,

en ze hadden stormwind tegen op een dijk':P

jeweet wel, die dingen die ze in belgie niet hebben :P

Vond het een erg leuk dagje!:)
Jammer dat de tijden heeel zwaar tegen vielen maar ok, het was me eerste sprint;)

Ook tot de conclusie gekomen dat de sr op dieet moet en er een kortere vertanding in moet.:)
Hoop geleerd, aantal mensen gesproken. Vond het erg leuk!:)

M'n pa heeft een aantal foto's geschoten, die zal ik zsm wel plaatsen:W

net terug van een vermoeiende reis.

Was een geslaagde dag.

Om te beginnen kwamen we daar aan om 8:40 en hebben we de spullen en scooters uitgeladen. Ik ging maar gelijk naar de keuring met tom zijn machine. We kwamen maar net door de keuring heen, eigenlijk was het frame iets te extreem en de voorrem werkte neit naar behoren. Ff uitgelegt wat de gevaren daarvan zijn en we waren goedgekeurd+ralf+.

Toen moest er 1 sprinter nog in elkaar worden gezet, dus daar snel aan begonnen. Dat ding was letterlijk op de laatste minuut bij de keuring en was geodgekeurd. Daarna gingen we ff 2 killswitches bij marco halen omdat we door de keuring kwamen met de killswitch van een andere sprinter. Dus we hebben wel voldaan aan het reglement:).

Die daarna ff erop gezet en aangesloten en toen bij de automaten gaan kijken. Dat werd nog ff uitgesteld vanwege regen, maar omdat de organisatie dekzeilen over de weg had gelegt was de weg nog droog.
Echt een heel goed doordachte zet, natte weg had namelijk neit goedgekomen later. Petje af voor de organisatie:winner:

Via de luissprekers werd duidelijk gemaakt dat de xtreem scooter klasse zich ook klaar kon gaan maken. Dat dus gedaan en toen stond ik daar aan de start. De 1e run was zeer dramatisch. Ik ging volgas weg, kwam op de wheelybar en begon te slingeren. Gewoon zo erg dat ik het publiek "oooohhhhh" hoorde roepen. Toen kwam ik een beetje uit dat geslinger en gaf ik weer volgas. Opnieuw ging ik slingeren. dus toen maar de baan rustig uit gereden. Ikzelf, tom en andere mensen, van wie ik later complimenten kreeg, vonden het knap dat ik het had weten te corrigeren en waren blij dat het zo geod is afgelopen.

Als er iemand een filmpje van deze zieke run heeft zie ik dat graag. Ik wil mezelf wel eens terug zien. Of een foto van mn eigen gezicht, volgens mij keek ik ook wel bang:+. Waar was tmf, dat was zeker wel op tv gekomen:P

Toen hebben we de wheelybar eraf gehaald op de gok. Het idee was om dan niet volgas te starten maar rustig aan en dan gewoon alles geven.
Bij de start van de 2e run merkte ik gelijk dat er al wat meer wind stond en ook was de wind iets gedraait zodat het wat meer zijwind was.
BIj het warmdraaien nog ff de start geoefend:P. En ik stond klaar voor de 2e run. Gewoon volgas weg met een heel klein beetje wielspin en zonder wheely. Alleen kreeg ik last van de wind en moest ik bijsturen. Door die eerste run heb ik dus maar ff het gas dichtgedraait en rustig aan gedaan. De schrik zat er nog steeds goed in. Dat ging goed en ik gaf weer volgas, maar ik kwam nog een berg rubber tegen die door een show nog op de baan lag. Dus weer gas eraf en voorzichtig aangedaan maar toch zo snel mogelijk naar de finish. Helaas was de tijd een 8,3 ofzo. Reactietijden waren opzich niet erg verkeerd.

Ik zat dus niet in de omloop maar heb toch een heel leuke dag gehad.
Organisatie was goed geregeld en de catering was goed. Echt een leuke dag.

Toch hebben we weinig regen gehad over heel de dag gezien, alleen sochtends een paar buien. Zoals aad al zij is het duidelijk dat we nog behoorlijk wat ervaring op moeten doen wat zeer logisch is na welgeteld nu 2 sprints. Verder rij ik zelf ook in de X-treme scooterklasse mee maar dit keer is dat totaal geflopt. De sprinter lag nog helemaal uit elkaar en moest ter plekke nog afgesteld worden(dit gaat over mijn sprinter, niet die waar aad op rijd) 3 dagen van te voren hebben we dag en nacht gewerkt om hem zo ver mogelijk af te krijgen en 3 min. voor het sluiten van de keuring was hij gekeurd. Maarja de sprinter heeft dus heel even gelopen en deed het toen niet meer. Wat het probleem was moet nog onderzocht worden maar het is duidelijk dat we nog veel ervaring op moeten doen en al maanden van te voren beginnen met afstellen, want met de 2 bovengenoemde sprinters moet ruim onder de 7 gereden kunnen worden. Gelukkig konden we er nog een leuke dag van maken ^^

Ben nu pas terug.
1ste geworden in xtreemklasse met me neefje als coureur.
6,8 was me snelste tijd,opzich nog wel nette tijd ivm het weer.

Was laatste sprint van hetr jaar,dus in de winter op zoeknaar meer vermogen en volgend jaar richting de 6,5

Back