net terug van een vermoeiende reis.
Was een geslaagde dag.
Om te beginnen kwamen we daar aan om 8:40 en hebben we de spullen en scooters uitgeladen. Ik ging maar gelijk naar de keuring met tom zijn machine. We kwamen maar net door de keuring heen, eigenlijk was het frame iets te extreem en de voorrem werkte neit naar behoren. Ff uitgelegt wat de gevaren daarvan zijn en we waren goedgekeurd+ralf+.
Toen moest er 1 sprinter nog in elkaar worden gezet, dus daar snel aan begonnen. Dat ding was letterlijk op de laatste minuut bij de keuring en was geodgekeurd. Daarna gingen we ff 2 killswitches bij marco halen omdat we door de keuring kwamen met de killswitch van een andere sprinter. Dus we hebben wel voldaan aan het reglement
.
Die daarna ff erop gezet en aangesloten en toen bij de automaten gaan kijken. Dat werd nog ff uitgesteld vanwege regen, maar omdat de organisatie dekzeilen over de weg had gelegt was de weg nog droog.
Echt een heel goed doordachte zet, natte weg had namelijk neit goedgekomen later. Petje af voor de organisatie:winner:
Via de luissprekers werd duidelijk gemaakt dat de xtreem scooter klasse zich ook klaar kon gaan maken. Dat dus gedaan en toen stond ik daar aan de start. De 1e run was zeer dramatisch. Ik ging volgas weg, kwam op de wheelybar en begon te slingeren. Gewoon zo erg dat ik het publiek "oooohhhhh" hoorde roepen. Toen kwam ik een beetje uit dat geslinger en gaf ik weer volgas. Opnieuw ging ik slingeren. dus toen maar de baan rustig uit gereden. Ikzelf, tom en andere mensen, van wie ik later complimenten kreeg, vonden het knap dat ik het had weten te corrigeren en waren blij dat het zo geod is afgelopen.
Als er iemand een filmpje van deze zieke run heeft zie ik dat graag. Ik wil mezelf wel eens terug zien. Of een foto van mn eigen gezicht, volgens mij keek ik ook wel bang:+. Waar was tmf, dat was zeker wel op tv gekomen
Toen hebben we de wheelybar eraf gehaald op de gok. Het idee was om dan niet volgas te starten maar rustig aan en dan gewoon alles geven.
Bij de start van de 2e run merkte ik gelijk dat er al wat meer wind stond en ook was de wind iets gedraait zodat het wat meer zijwind was.
BIj het warmdraaien nog ff de start geoefend
. En ik stond klaar voor de 2e run. Gewoon volgas weg met een heel klein beetje wielspin en zonder wheely. Alleen kreeg ik last van de wind en moest ik bijsturen. Door die eerste run heb ik dus maar ff het gas dichtgedraait en rustig aan gedaan. De schrik zat er nog steeds goed in. Dat ging goed en ik gaf weer volgas, maar ik kwam nog een berg rubber tegen die door een show nog op de baan lag. Dus weer gas eraf en voorzichtig aangedaan maar toch zo snel mogelijk naar de finish. Helaas was de tijd een 8,3 ofzo. Reactietijden waren opzich niet erg verkeerd.
Ik zat dus niet in de omloop maar heb toch een heel leuke dag gehad.
Organisatie was goed geregeld en de catering was goed. Echt een leuke dag.