heey. hoe zit dat als je op genemuiden een ongeluk krijgt.
moet je je verzekering ook aanpassen??
want je bent als nog niet verzekerd als je wat krijgt op de baan zelf...
hoe hebben jullie dat geregeld??
mvg.
Alleen jammer van die enorme putdeksels net na de finish, kwam je altijd lekker los van de grond door:+
is het zo moeilijk?
standaart scooter:
7. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.
extreem scooter klasse:
6. De voorvork, of onderdelen daarvan, mag worden vervangen, mits alles deugdelijk is geconstrueerd. De voorvork dient wel verend te blijven.
josje, dat zijn altijd die grappen op het forum. Ook dat de cilinders vast zijn gepeert enzo en dan staan ze daar aan de start met een grijns omdat ze toch weten dat ze wel een prijsje mee naar huis nemen.
Maar martin is dan al wel een stuk geloofwaardiger aangezien hij het nu al zegt.
Ja aangezien er vorig jaar wel scooter(s) (Van 1 weet ik het zeker) in de extreme goedgekeurd zijn die niet over voorvering beschikten. Ik heb hier zelfs nog wel foto´s van. En ik stel de vraag, aangezien de sites heel vaak niet up-to-date zijn!
Dus het is dan inderdaad erg moeilijk.
Vorig jaar hoefde dat ook niet! Nu is de weg beter? En moet het wel pFFF. Erg jammer dat ze achter jubbega en damwoude zijn aangehuppeld.
daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben,... ben benieuwdEn als je het een friesche sprint noemt worden ze boos
Denkt dat het voor het evenement een goed iets is.Aangezien er dan veel meer snelle jongens komen, wat het uiteraard een stuk spannender maakt.
Idd de oude sprint locatie is abosluut onveilig. De weg is steeds slechter geworden.
Zijn met de gemeente bezig geweest om het opnieuw te laten asfalteren maar helaas niet gelukt. We zijn zelf erg blij met de nieuwe locatie hier hebben we veel meer mogelijkheden.
En het belangrijkste super strak asfalt.
Grt SBG
Hoe zit het met betrekking tot de voorvering? Aangezien dit in 2008 niet nodig was iedergeval niet in de xtreme klasse. Voor de banen als Jubbega en Damwoude kan ik het begrijpen, Jubbega helemaal. Maar jullie baan is mooi strak en het is in 2008 al bewezen dat vering niet nodig is en dat het prima werkt. De snellere jongens sluit je op deze manier ook niet uit waardoor je alleen maar een attractiever deelnemers veld krijgt.
thnx man:WAad, ik vind je echt een held jonge!
Goed het regelement lezen, dan kom je er vanzelf achterHier ook hetzelfdeHeb me XSH bigbore sonic weer aan de praat alleen dus een niet verende voorvork.
Ik heb alleen een vraag:
Ik heb geen achterveer dus gewoon ophanging aan mijn frame gelast boven en onder (mina).
Mag dit wel in de extreem klasse?