This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

Even 2 vraagjes

1. Mijn sonic is verlengd en geen totaal geen vering, maar rij wel met een 70cc Cilinder. Dan kom ik toch automatisch in Xtreme Scooterklasse.

2. Ik schrijf me in maar het blijkt bijv. een week van te voren dat ik geen vervoer heb (door dat iemand afhaakt oid.), hoe moet ik dit dan aanpakken ?

1. Jepp wordt extreme klasse

2. De beste oplossing is om je inschrijving aan iemand anders (bv een bekende) te geven

Ingeschreven:7

Doe jij ook mee wes dit jaar ?
Je zou toch pas 2009 gaan beginne of doelde je op sbo ?

Hoop het gezellig word mensen ik zal aanwezig zijn

Haha word ook SBO 2009.
Maar wil proberen om daar te rijden met mijn sonic, mits ik vervoer kan regelen haha.

1. Jepp wordt extreme klasse

2. De beste oplossing is om je inschrijving aan iemand anders (bv een bekende te geven)

Ah zo, maar stel ik kan me inschrijving aan niemand meer geven.
Dan neem ik aan dat me plek gewoon open blijft voor iemand anders, als ik dit maar optijd aangeef ?

Haha word ook SBO 2009.
Maar wil proberen om daar te rijden met mijn sonic, mits ik vervoer kan regelen haha.

Mischien kan je met mij een joey mee, ik ga met een bus waar dr wel 3 inkunnen

Dan hoef je ook niet bang te zijn dat je je inschrijving voor niks hebt gedaan.

Hoop overigens wel voor mensen die afzegge dat er plaatsen vrijkomen voor anderen :X

Dat is wel beter, maakt toch niet uit voor een krasje op me kappen.
Blijven toch voorlopig in de primer staan

Maar zou mooi zijn als we met ze 3e konden reeszen dan :W

zo ff inschrijfformulier opgestuurt hopen dat ik er tussen zit vast wel en me scooter maar is klaar maken voor 30 augustus :W

hardstyled, hierbij word bedoelt idd dat membraan gestuurd membraangestuurd moet blijven, en niet zuigergestuurd / roterende inlaat oid idd. subframe mag je zo omlassen als ie maar niets langer word.

Thnx :*

We hebbe dr zin an 8)

@ Wes en Hardstyled:

ik ga met ongespoten kappen rijden dus dat ken wel in de bus,
hoef niet bang te zijn voor krassen maar short, tom gaat ook mee he (A) kan dat wel..

heb er zin in, snel de neos klaarmaken, nog 2 maanden de tijd

@ Wes en Hardstyled:

ik ga met ongespoten kappen rijden dus dat ken wel in de bus,
hoef niet bang te zijn voor krassen maar short, tom gaat ook mee he (A) kan dat wel..

heb er zin in, snel de neos klaarmaken, nog 2 maanden de tijd

Scootert niet maar tom zelf moet wel lukken, me ma regelt wel ff flink bussie :7

Wordt er dit jaar weer op de ouwe gouwe plek gereden ? Dan kom ik wel ff kijken.

Vorig jaar vond ik het toch minder leuk

Wordt er dit jaar weer op de ouwe gouwe plek gereden ? Dan kom ik wel ff kijken.

Vorig jaar vond ik het toch minder leuk

We gaan hopelijk rijden op dezelfde baan als vorig jaar. We krijgen namelijk van rijders ook heel veel reacties dat de baan veel beter is. Daarnaast kunnen we de mensen op de locatie van 2007 veel beter kwijt. Het wegdek op de oude locatie is niet verbeterd en daardoor ook nog eens een keer super gevaarlijk.

Groeten SBG

je kunt het inschrijfformulier downloaden zag ik net o pde site
zkal mn toegstuurde dan maar snel posten