Zo,hier even mijn verslag.
Ben hier dus wezen sprinten met me nieuwe frame,omdat we met het oude frame al 2 keer zijn gevallen. Met testen was dus al gebleken dat dit nieuwe frame al stabiel was,wat mario met een maatje van hem in elkaar hebben gelast.
Me neefje zou eigenlijk gaan rijden,maar kon opeens niet meer,dus heeft rene staal voor mij gereden. Nogmaals bedankt,vond het erg leuk dat je dit wilde doen.
1ste heat een 7,1 met reactierijd van,035 ofzo.
2de heat 7,0 met 0,4 reactie.
Dus rene en ik vonden gewoon dat het onder de 7 moest.
Toen moesten we in de kwartfinale tegen de tweecilinder,kwamen we niet lekker weg,maar hebben we op het eind de tweecilinder nog ingehaald.
Tijd van 7,0 en reactie van 0,3 oid.
Toen door naar de finales,moesten we tegen sander,Hierbij maakte rene een goeie start en reed ie een 6,7 met een snelheid van 127,54 km/h.
Hier was ik dus echt superblij mee,want zo hard is er nog nie gereden met me blokje,sander reed natuurlijk weer een 6,3
Dus moesten we voor de 3de en 4de plek,hierbij 2 valse starts en moest ie dus op safe spelen,Waarbij we dus net hadden verloren en een 6,9 reden.
Alhoewel ben ik zeer tevreden over de prestaties en ben ik blij dat het frame stabiel bleef en we dus niet zijn gevallen.
Was een hele leuke dag,sfeer was goed en was leuk om weer wat mensen van het forum te hebben gesproken.
Nu op naar nog snellere tijden