Whaha, ik vind jou zo maf heSucces verder.
Ik ben er jammer genoeg niet a,s Zaterdag. Dus er is een plekje vrij, weet verder niet welke klasse oid.
luisteren naar je grote zus vasik weet niet of ik aanwezig ben, moet nog een zuiger hebben voor mn 2fast :S
Mischien heb ik er over heen gelezen, maar is het zo dat je minimaal 2x sprint en als je dan niet door gaat dus ook veder niet kan sprinten de gehele dag?
Ben ik ook wel benieuwd naar:!
Erg jammer dat veel zich aanmelden en dan op het laatst weer afmelden:Z. Komt gewoon omdat de inschrijving vooraf gratis is. Sommige denken schrijf me gewoon in kost me toch niks.
Zou dit volgend jaar anders aanpakken als ik de organisatie was,maarja dat ben ik niet.
Ik heb er iniedergeval zin in en ik hoop de rest die komen ook:W
Wij werken met het reguliere Drag-race systeem. Dat wil zeggen dat je twee heats hebt om je te kwalificeren voor de beste acht. Daarna begint het afvalsysteem.
Nogmaals voor de duidlijkheid. Als je dit jaar bent ingeschreven en je komt toch niet opdagen, geef dit dan door, want er is een zeeeer grote wachtlijst voor de Brommersprint Genemuiden 2008.
Het is wel zo dat wanneer je bent ingeschreven voor dit jaar en je komt niet opdagen zonder afmelden je plek voor volgend jaar in ieder geval pleiten is.......dat je het ff weet
Greetz uit Genemuiden
Erg jammer dat veel zich aanmelden en dan op het laatst weer afmelden:Z. Komt gewoon omdat de inschrijving vooraf gratis is. Sommige denken schrijf me gewoon in kost me toch niks.
Zou dit volgend jaar anders aanpakken als ik de organisatie was,maarja dat ben ik niet.
Ik heb er iniedergeval zin in en ik hoop de rest die komen ook:W