This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

Ik heb gister me blok terug gehad met 23.7 a 24 Pk.
Dronder gezet en loopt als de brandweer.
Genemuiden word eerste sprint dus we zullen het zien.
Heb er zin in we komen met 4 sprinters!

Whaha, ik vind jou zo maf he Succes verder.

Ik ben er jammer genoeg niet a,s Zaterdag. Dus er is een plekje vrij, weet verder niet welke klasse oid.

luisteren naar je grote zus vas ik weet niet of ik aanwezig ben, moet nog een zuiger hebben voor mn 2fast :S

Zeg Paulusma Junior, ik mag hopen dat je wel komt naar Genemuiden...... Geef het anders wel ff door. Er is namelijk een FLINKE wachtlijst.......

Greetz KJ

Dit valt erg mee .

Het is in ieder geval niet opzet geweest van meppel of genemuiden om na elkaar een sprint te houden.

Ik wens de genemuiden crew veel succes en veel mooi weer toe

Mischien heb ik er over heen gelezen, maar is het zo dat je minimaal 2x sprint en als je dan niet door gaat dus ook veder niet kan sprinten de gehele dag?

Ben ik ook wel benieuwd naar:!

Wij werken met het reguliere Drag-race systeem. Dat wil zeggen dat je twee heats hebt om je te kwalificeren voor de beste acht. Daarna begint het afvalsysteem.

Nogmaals voor de duidlijkheid. Als je dit jaar bent ingeschreven en je komt toch niet opdagen, geef dit dan door, want er is een zeeeer grote wachtlijst voor de Brommersprint Genemuiden 2008.

Het is wel zo dat wanneer je bent ingeschreven voor dit jaar en je komt niet opdagen zonder afmelden je plek voor volgend jaar in ieder geval pleiten is.......dat je het ff weet

Greetz uit Genemuiden

mijn carters zijn gescheurd tijdens het banken. ik moet ok afhaken of afmelden
Bas de Jong standaard scooter

is het mogelijk om de dag zelf ook nog met een beetje geluk mee te kunnen doen?
heb me toendertijd niet ingeschreven maar ik rij er heen omdat een vriend gaat rijden
kan ik netzogoed me eigen scooter ook in de bus gooien.

maar is er dan nog een kans dat ik me in kan schrijven?

Erg jammer dat veel zich aanmelden en dan op het laatst weer afmelden:Z. Komt gewoon omdat de inschrijving vooraf gratis is. Sommige denken schrijf me gewoon in kost me toch niks.

Zou dit volgend jaar anders aanpakken als ik de organisatie was,maarja dat ben ik niet.

Ik heb er iniedergeval zin in en ik hoop de rest die komen ook:W

Er zijn natuurlijk ook zat andere redenen waarom mensen niet kunnen komen. Sprinter kan ook niet lekker lopen of stuk zijn natuurlijk.

Afmelden via hier voldoende?

Dat is idd waar we mee bezig zijn, maar vinden het nog een te groot administratief geneuzel. We willen dit op de website verwerken met een Ideal module, zeker iets voor volgend jaar.

Er zijn idd redenen waardoor je op het laatst toch niet kunt, maar ik vind het toch wel vreemd dat mensen dan gewoon niet op komen dagen. Wij zijn met een heel groot team op de bezig en hebben geen zin om dan op de dag zelf erachter komen dat er 40 rijders gewoon domweg niet op komen dagen.

Op de dag kun je het nog proberen (TOT 10.00uur) maar ik kan je niets beloven.

Mail je afmeldingen even naar brommersprint-genemuiden@hotmail.com