This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

Brommersprint,

Ik lees niks over gebruik van NX in de extreemklasse van de scooters.
Is gebruik van NX uitgesloten op dit evenement?

Voor zover ik weet mag het idd. niet. Maar beter zorgen ze dat we een aantal NX-demo's mogen geven oid

4. Als brandstof mag uitsluitend benzine gebruikt worden die bij benzinepompen langs de openbare weg verkrijgbaar is.

Nx is een brandstof dus het zou niet mogen. Maar als je meer spectakel wil zou ik het zeker toe laten

4. Als brandstof mag uitsluitend benzine gebruikt worden die bij benzinepompen langs de openbare weg verkrijgbaar is.

Nx is een brandstof dus het zou niet mogen. Maar als je meer spectakel wil zou ik het zeker toe laten

Knallen met dat gas :W

Brommersprint... overleg anders maar even met die "bakker" (man met snor )

Die vindt ook dat lachgas moet worden toegestaan aldus kleine Breimer

kan haast niet w8en!!!!
men heeft er zin in!!!
eindelijk blazen met de scooter.
hopen dat het rennerskwartier wel weer op asvalt is.

Idd er mag dit jaar nog geen lachgas gebruikt worden, maar hier komt waarschijnlijk wel een speciale klasse voor volgend jaar.

Er is wat verwarring over omdat SBO ook de naam super special gebruikt dit is geloof ik de klasse voor de rijders met lachgas.

Bij ons zijn dat de traditonele 125cc(Honda) schakel blokken.

Ik heb mensen gesproken die veel over lachgas weten en er mee bezig zijn en zeggen wanneer deze manier van brandstof goed aan de praat hebt je geen enkele kans met je normale brandstof sprinter.

Dus een klasse opzich is wel het beste

Ik doe op de sprint altijd even een ronde door het renners kwatier en dan zal ik eens even pijlen voor wat advies van jullie kant.

Grt

Weet niet... volgens mij iemand van Bakkersbelang oid Hij heeft een grote gekrulde snor + brilletje

Verder... voor advies over gebruik van Lachgas @ sprint kun je wel ff aankloppen op de sprint. Er zullen genoeg voorbeelden aanwezig zijn, waaronder die van mij.

Over dat mensen met normaal verkrijgbare benzine dan gelijk kansloos zijn ben ik totaal niet met je eens. Op dit moment in het NK SBO zitten klassementsleider 1 en 2 heel dicht bij elkaar, en daar gebruikt maar 1 lachgas van!!!

Sander gebruikt ook geen gas he.

De friesche sprints + Genemuiden moeten gewoon lachgasloos blijven. Als er nog een klasse bij zou komen zijn we s'avonds NOG later klaar. In dezelfde klasse laten rijden lijkt mij ook geen optie....

lijkt me beetje raar , we hebben @ jubbega namelijk cker een uur gewacht op de prijs uitrijking , dat zou in mijn ogen korter kunnen.

ook vindt ik dat tussen het keuren en de eerste sprint tog redelijk veel tijd zit.

overgens moet ik zeggen dat als we eenmaal rijden het ook verdomt hard gaat zeer positief punt

Als je max 200 rijders zijn, gaan het wat betreft de tijd niet langer duren. meer kun je er op een dag niet door krijgen. kan wel maar dan wordt het idd nacht werk.

Over de tijd tussen de keuring en wedstrijd valt wel wat te zeggen dit proberen we komend jaar te reduceren, door te kiezen voor alleen vooraf inschrijving. De meeste tijd gaat verloren door mensen bij te voegen en te verwijderen in het bestand van tw. nou dat hebben we dit jaar dus niet.

Op de lachgas kwestie komen zeker nog terug.

Grt

O ja natuurlijk! de man heeft de grootste snor van Genemuiden, kan ook niet missen.
Ken jij hem of zo?

Jup Mooi man

Maar zeg... kunnen we nou niet ff een vette Lachgas demo in de pauze doen oid? Er zijn zat mensen die het willen, en als er net als een paar jaar geleden weer 1tje naait heeft het hele publiek plezier Wat wil je nog meer :W

Jup Mooi man

Maar zeg... kunnen we nou niet ff een vette Lachgas demo in de pauze doen oid? Er zijn zat mensen die het willen, en als er net als een paar jaar geleden weer 1tje naait heeft het hele publiek plezier Wat wil je nog meer :W

Demo Rene zijn ding met sander erop Kan ie als nog een keer rijden op het het ding.