Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

Roger, een 2fast is standaard iets minder als 80cc.. er zijn echter mensen die slag/boring aanpassen, en dusdanig 84/88/89,99cc hebben. Dit is lastig te controleren. Een standaard 2fast is dus wel toegestaan, maar zo'n aangepaste variant niet.

Roger, een 2fast is standaard iets minder als 80cc.. er zijn echter mensen die slag/boring aanpassen, en dusdanig 84/88/89,99cc hebben. Dit is lastig te controleren. Een standaard 2fast is dus wel toegestaan, maar zo'n aangepaste variant niet.

OK! dank je wel D.J.

Ok dan is het simpel dan kun je niet meedoen in Genemuiden.

Nu zullen er vast wel meer mensen zijn die meedoen met iets dergelijks meedoen.
Als er een vermoeden is op de dag zelf en men rijd een plek in de omlopen dan hoop ik dat men mij daarvan op hoogte brengt. om evt controle op uit te voeren.

Ik heb daar een handig hulp middel voor!

Maar ik hoop dat iedereen fair sprint.

Grt Roger

ok dan kan dus ook niemand met een bigbore 86 zonder vering meesprinten... jammer .
met veering word ook neit toegelaten gloof ik

Je leest ook niet he?

Ja mag met en zonder vering rijden @ Genemuiden! (in de xtreem-klasse wel te verstaan)

Zo moeilijk is dat toch allemaal niet???

Je leest ook niet he?

Ja mag met en zonder vering rijden @ Genemuiden! (in de xtreem-klasse wel te verstaan)

Zo moeilijk is dat toch allemaal niet???

ja maar niet met 86cc.. alleen prostock klasse en dan moet je weer 16inch wielen hebben enzo dus niemand met bigbore rijden maarja tis niet anders

Inschrijving net op de bus gedaan hoop dat ik er nog bij kan|(.

O ja ik heb géén vering mag ik dan mee doen?? 8P8P(geintje) Dat mensen zo slecht lezen he niet te geloven.

al effe geleden men briefje opgestuurd met post, en nog steeds niets verandert op de site??

is dat normaal, want ik kom van belgie "Geraardsbergen" beter gezegt oost- vlaanderen

en heb geen zin om zo ver te rijden met auto om dan te horen sorry jonge Mr u bent niet ingeschreven

zou iemand mijn probleem kunnen verhelpen aub.

ik zou scooterspecial rijden met rijder Vandenabeele glenn [Dgv]:love:

Mezelf dus

Grtz :henko::henko:

al effe geleden men briefje opgestuurd met post, en nog steeds niets verandert op de site??

is dat normaal, want ik kom van belgie "Geraardsbergen" beter gezegt oost- vlaanderen

en heb geen zin om zo ver te rijden met auto om dan te horen sorry jonge Mr u bent niet ingeschreven

zou iemand mijn probleem kunnen verhelpen aub.

ik zou scooterspecial rijden met rijder Vandenabeele glenn [Dgv]:love:

Mezelf dus

Grtz :henko::henko:

Ik heb het ff gecheckt en je inschrijving heb ik ontvangen bij de volgende update sta je erbij!! dat zal vanavond nog of anders morgen zijn.

Grt Roger

ik heb de mijne vrijdag op de bus gedaan en hoop dat ik er al bij zit bij de volgende update

naam:dennis ijsselstijn
merk peugeot
klasse: x-treem

zou je dit kunnen checken

Back