4. Als brandstof mag uitsluitend benzine gebruikt worden die bij benzinepompen langs de openbare weg verkrijgbaar is.
Nx is een brandstof dus het zou niet mogen. Maar als je meer spectakel wil zou ik het zeker toe laten
Knallen met dat gas :W
Brommersprint... overleg anders maar even met die "bakker" (man met snor )
Die vindt ook dat lachgas moet worden toegestaan aldus kleine Breimer
Sander gebruikt ook geen gas he.Weet niet... volgens mij iemand van Bakkersbelang oid Hij heeft een grote gekrulde snor + brilletje
Verder... voor advies over gebruik van Lachgas @ sprint kun je wel ff aankloppen op de sprint. Er zullen genoeg voorbeelden aanwezig zijn, waaronder die van mij.
Over dat mensen met normaal verkrijgbare benzine dan gelijk kansloos zijn ben ik totaal niet met je eens. Op dit moment in het NK SBO zitten klassementsleider 1 en 2 heel dicht bij elkaar, en daar gebruikt maar 1 lachgas van!!!
Weet niet... volgens mij iemand van Bakkersbelang oid Hij heeft een grote gekrulde snor + brilletje
Verder... voor advies over gebruik van Lachgas @ sprint kun je wel ff aankloppen op de sprint. Er zullen genoeg voorbeelden aanwezig zijn, waaronder die van mij.
Over dat mensen met normaal verkrijgbare benzine dan gelijk kansloos zijn ben ik totaal niet met je eens. Op dit moment in het NK SBO zitten klassementsleider 1 en 2 heel dicht bij elkaar, en daar gebruikt maar 1 lachgas van!!!
Jup Mooi man
Maar zeg... kunnen we nou niet ff een vette Lachgas demo in de pauze doen oid? Er zijn zat mensen die het willen, en als er net als een paar jaar geleden weer 1tje naait heeft het hele publiek plezier Wat wil je nog meer :W
Demo Rene zijn ding met sander erop Kan ie als nog een keer rijden op het het ding.