Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Zou eventueel wel kunnen... Is er geen e-meel adres bekend waar jullie op kunnen kijken? Kunnen wij van het forum alle info verzamelen van mensen die meedoen eventueel met het inschrijfformulier van Jubbega o.i.d en dan naar jullie zenden... (of per postduif;))

We hebben wel een uitgebreidt adressen bestand. Daar sturen we begin volgende week alle inschrijf-formulieren/reglementen/route beschrijving etc heen.

Maar vooral voor de mensen die nog niet eerder hebben meegedaan moet er eigenlijk een centraal punt komen, waarop iedereen kan zien wat de bedoeling is.

Ja, das waar... Hier op het forum kan eventueel wel een centraal punt komen waarin alles uitgelegd wordt.. Maar jij doelt meer op een website die opzichzelf staat?

ja dat zou het aller mooiste zijn, maar dat is natuurlijk niet jullie taak, maar dat moeten we zelf doen. Als we er een keer tijd voor hebben. Maar ik denk dat dit onderdeel wel aardig duidelijk is in dit forum

Ik ga morgen maar even bellen denk ik. Lees net dat het maar 50 km hier vandaan is, dus ik zal er wel zijn :D

Brommersprint said:
Dat was ook de bedoeling, om ff een overzichtelijke website etc te maken, maar dat is er helaas niet van gekomen. Misschien kunnen jullie daarin nog iets betekenen?

Ik bel morgen wel ff :)
Ik kan eventueel een aparte pagina aanmaken op ScooterTuning.net

@ klaas-jan..
ik snap dus dat jij organisatie ben...
ik heb ff een vraagje...
ik heb een hagelnieuw fabrieksframe en daar staat geen frame nummer in..
is dit verplicht? (want wil het liever zo houden...)
alvast bedankt..
(ik sta al wel ingeschreven btw...)

Spy- ik moet dat eve overleggen met hoofd-keuring, maar geloof dat dat niet echt verplicht is, omdat je ook mag rijden met een eigenbouw frame

Sprintfreakz- Bij het oude startsysteem gaat het groene licht branden wanneer de persoon van de tijdwaarneming de knop indrukt, dus geen gedoe met pre-stage etc.
Gewoon lekker makkelijk zeg maar.

Greetz Klaas-Jan

Kheb me ook ingeschreven:) en 2 andere kameraden ook!! Dus dat zijn er weer 3 bij:D
Mssn komt er nog een 4e scooter mee, maar dat is nog ny helemaal cker.
iig tot zat.28augustus allemaal

De inschrijvingen stromen binnen!
Om het dit jaar nog weer iets completer te maken lijkt het ons leuk om ook een aantal stands te plaatsen.

Weten jullie misschien bedrijven die daar intresse in hebben? Mail of bel mij dan even:klaasjan.barneveld@hccnet.nl / 06-24266269

wij maybe wel, k zal het eens na vragen...
ohw jah Dijkman bedoel ik dan, mooi dicht in de buurt.

Maar nog even een vraagje over het terein, is het hetzelfde terrein als vorig jaar, want toen was er niet gek veel ruimte meer over.

Brommersprint said:
De inschrijvingen stromen binnen!
Om het dit jaar nog weer iets completer te maken lijkt het ons leuk om ook een aantal stands te plaatsen.

Weten jullie misschien bedrijven die daar intresse in hebben? Mail of bel mij dan even:klaasjan.barneveld@hccnet.nl / 06-24266269

als je het dit jaar nog iets completer wil maken zou ik het erg vet vinden als er een vermogen testbank kan komen. miss dat razma je hiermee verder kan helpen ? :)

in mijn ogen de beste manier om met anderen te vergelijken :) ipv iedereen op verschillende banken

idd wat jeffrey zegt een testbank zou zeer leuk zijn, verder een standje met spulletjes ofzow? aantal aanbiedingen mischien?
en een friettent is een vereiste :P
ben net ingeschreven trouwens :D

Back