Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

volgens mij heeft die kerel slechte oren en snapt die dingen niet..
hij heeft denk ik wel vier verschillende postcodes van mij8P

:D
Maja ik ben dus van de partij, komen er nog ergens regelementen oid>:X
Borgen van achterwiel, water ipv kvs zulke shit?

Je kunt op de dag zelf dus ook nog inschrijven..

"De keuring en inschrijving begint om 11.00uur en vanaf +/- 12.30uur zullen de eerste heats beginnen."

Voor de luie mensen onder ons:

Brommersprint Genemuiden

GENEMUIDEN - Op 28 augustus is het weer zover, in Genemuiden vindt dan weer het jaarlijkse race-evenement de brommersprint plaats. Ook dit jaar zal de sprint-top uit Nederland en Belgie weer aanwezig zijn. Natuurlijk zullen ook de plaatselijke sprinters niet ontbreken, deze zullen vooral deelnemen aan de 125cc Super Special klasse.De organisatie verwacht rond de 100 deelnemers en vooral veel belangstelling in de 70cc scooter klasse. Wanneer het weer goed uitpakt worden er tussen de 1000 en 1500 bezoekers verwacht. In de pauzes zal stunt-rijder Sven Kleijn een aantal spectaculaire wheely's, stops en burn-outs laten zien. Sven Kleijn, ook wel bekend als "The Wheelyking", geeft al meer dan vijf jaar stuntshows door heel Nederland.

De Brommersprint zal ook dit jaar weer plaatsvinden op de Nijverheidstraat in Genemuiden. De organisatie wil graag duidelijk maken dat de ingang van het evenement, in tegenstelling tot de vorige jaren, aan de Zuid-zijde zal zijn (Edel Color). Het circuit zal vanaf de Noord-zijde niet toeganlijk zijn. De toegang tot het evenement kost 2,- euro per persoon en is voor kinderen t/m 12 jaar gratis. De keuring en inschrijving begint om 11.00uur en vanaf +/- 12.30uur zullen de eerste heats beginnen. Voor meer informatie en/of inschrijving kunt u contact opnemen met Altena Tweewielers Genemuiden (Wim van Dalfsen) 038-3854163.

Vanavond is er een vergadering...
het probleem momenteel is dat er dus verkeersremmers op de sprintbaan liggen die dus door de gemeente weer verwijderd zullen moeten worden..

waarschijnlijk is ST.net ook vanaf morgen off. sponsor ;)

Organisatie Brommersprint Genemuiden

28 augustus gaat dus idd door en we hopen dan ook dat het een mooie en gezellige racedag gaat worden.

FF een aantal antwoorden op de vragen:

-Genemuiden is een STAD en ligt in de kop van Overijssel, 15 vanaf Zwolle.

-Inschrijving is wel een aanrader, omdat het mogelijk is dat dit jaar door de grote belangstelling een 'stop' wordt gezet op de aanmeldingen.
Dit kan dus bij Altena Tweewielers Genemuiden tel: 038 3858638 en dan kun je vragen naar Wim.
Normaal regelt Roger Klaver de inschrijvingen voor de brommersprint, maar die is nog on holiday. Dus het kan zijn dat Wim niet altijd goed het onderscheidt weet tussen de klasses, maar dat moet je hem maar niet kwalijk nemen.

-Het is nog niet helemaal duidelijk of we een 50cc scooter klasse gaan voeren, omdat hiervoor de vorige jaren niet veel aanmeldingen waren.

-De inschrijving is idd vanaf 11.00uur tot 12.30uur! Later dan 12.30uur is helaas geen deelname.

-Er wordt in Genemuiden gestart met het 'oude' start systeem dus NIET met de kerstboom. Dit om de vele valse starts te voorkomen.

- Dit jaar hebben we in de pauzes een stuntshow van Sven Kleijn alias "The Wheelyking"

Als jullie nog vragen hebben horen we het wel en ook tips zijn altijd welkom.

Tot 28 augustus!
Groet Klaas-Jan Barneveld

Brommersprint said:
-Het is nog niet helemaal duidelijk of we een 50cc scooter klasse gaan voeren, omdat hiervoor de vorige jaren niet veel aanmeldingen waren.

- Moet ik me gewoon aanmelden voor de 50cc klasse, en dan hoor ik later wel of het doorgaat...

of begrijp ik dat nu verkeerd

Zeker een leuk forum;) Welkom nogmaals :) Maar dus gewoon ff bellen naar die zaak en dan komt het goed? Was het niet slimmer om een e-meel adres of formulier of zo on-line te hebben? Heb je alles gemakkelijk in 1 keer :P

Dat was ook de bedoeling, om ff een overzichtelijke website etc te maken, maar dat is er helaas niet van gekomen. Misschien kunnen jullie daarin nog iets betekenen?

Back