This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Dit is mijn laatste post hierover.
maareh je reageert er wel op, maar je geeft niet echt duidelijk JOUW mening/antwoord op mijn vraag, waar ik dus de hele tijd al op doelde.
ik heb respect voor van Schie Super, dat ie al jaren goede tijden rijd zeker, super cool, niks mis mee... maar wat ik dus zeg...hij zou nog meer verdienen wanneer hij het met een scooter zou doen, dat MOET je toch wel met me eens zijn.

maar iedereen mag doen wat die wil
en het is ook niet persoonlijk bedoel of wat dan ook.

mjah tuurlijk is de eer dan groter, maar hij gaat niet voor de eer hij gaat voor de snelste tijd en daarvoorheeft ie een licht frame nodig schijnbaar.
is gewoon makkelijke oplossing om nog sneller te gaan.

helemaal mee eens

JasperdB said:
hehe die doed werd vet pissed toen ie die puch weer aan moest zetten toen ie uitviel vlakvoor de start

iig dat ding van hem (soort van nrg ? ) presteerd egt rete goed... super vet

Volgend jaar owntie de boel

Boyd said:
OMFG ik wist dat je lelijk was Marco maar hoe trek je in godsnaam zo'n bek

wuahahhahahahaha...

foto op wens van meneer van weed eraf gehaalt :* !!!

AdiozZz

Last edited:
bovenstaande is allemaal gefotosjopt..

het was echt een topdag, met heeerlijke prestaties , ding was een week van te voren inmekaar gebakken, snelste tijd neergezet... alleen erg jammer van de finale, ding wou net ff paar tiende net niet wegkomen, jammer maar helaas.. 2e met snelste tijd is ronduit super

cozmo uiterraard bedankt voor de superstarts+tijden:W

op naar de volgende sprint met nieuwe plannen -:-

Hier ff wat info over die verlengde stalker me carters en me cylinder zijn netjes door koopmans gepolijst verder nix aan veranderd.
Het sub frame zo ver verlengen vond ik gewoon leuk.
En verder heb ik alles zelf inelkaar gezet en de carb vario poulies en koppeling zo van me andere ac stalker afgehaald en erin gezet heb nog gekeken of hij starte dat deed hij en toen vond ik het best.
dat ac blok rijd al 2 jaar dus dan mag ik wel vergeten zijn wat voor rollen er in zitten vind ik.
dus als iemand nog iets te zeiken heeft over me scoot moeten ze maar met net z`n zwaar ding als die van mij tegen me komen sprinte.
Volgende keer ben ik er weer en is de stalker eindelijk is een keer af.

Drag Racers Zwolle

Dilly's Scootfit

Enrico sprinter

altijd poetsen

RR tuning

Made_in_AJ aan het patsen met spullen van Jos Dijkman volgende keer wel koelvloeistof erin heh

marc en zijn zip sp

RoelandZwolle

Nog wat sprints:

Een betere start dan van schie.. jammer dat de koppakking het begeven had.

Dilly's Ice

marco's sprintframe

2e heat sprong me koppakking

Last edited:
twistednrg said:
die kerol heeft alles laten doen volgens mij @ koopmans.. en idd zelf sleutelt ie niet

Doet me denken aan een jongen uit marrum die ook beweerd dat die alles zelf doet :L genaamd Twistednrg ?