Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

tjah, het is niet echt gezeik wat jij zegt, maarhet is gewoon een MENING, niet alleen van mij, maar ook van vele anderen.
Neem nou als ideale voorbeeld van Schie, denk je zelf ook niet dat de eer NOG groter is als hij met een "scooter" dat soort tijden neerzette? Nogmaals er is verder niks mis mee, maar het is en blijft zoals gezegd een "scooter-sprint" , en dus geen "Buizen-sprint".

Ach iedereen moet het ook allemaal zelf weten, alleen geef ik mijn mening, omdat nu meerdere al beginnen met "ik ga ook zo'n ding maken"

schijt aan, als er 1 over de dam is volgen er meer.
elke keer hoor je bij de sprint zelf woooow vet hard vet dit dikke shit coool nooh spang!
en dan zijn we thuis en dan is het niet eerlijk :s
hou gewoon op met zeiken.

Ik wil hier ook niet gaan lopen zeiken, maar je weet zelf ook best... dat het allemaal chiller zou zijn als iedereen gewoon met scooter rijd.
over de eerlijkheid hoor je mij niet. en nogmaals ik vind het zelf gewoon jammer, het is een scootersprint.
het is ook geen punt, dat ik een paar buizen haal en daar wat van maak met een wielbasis van 2 meter. magoed laten we het maar zo laten dan.
in 1 woord gezegd gewoon jammer....

keep on tuninggg

was wel roelerend dagje vond ik :D

alleen jammer dat ik op het einde VOLOP OP ME BEK GING :( :'(

gelukkig was het zonder scooter :P 8P

raakte tijdens een kussen gevecht uit balans en pleurde over een aanhanger heen. Ik wist ff niet waar me handen waren dus besloot maar even keihard om me hoofd te landen :|

Ik heb nu nog steeds pijn :'(

mjah kijk nou nascar lijkt een auto is ook zo licht en snel mogelijk.
f1 ik noem het geen auto meer.
dragracers zijn ook 1 en al buizen frames met een plastic kapje erover.
dus sjah dit gebeurt ook met scooters.
en ik denk dat het tuning een stap dichterbij de 6.? zet en ik persoonlijk vind dat een goeie zaak.

dragsterlover said:
complimenten voor deze vette neos bankten aardig 17,5 pk
gen5.jpg

maak hier maar 18.2 van ;)

funk-master said:
andries waarom heb ik jou niet gemeet?

weet niet :'( ik heb je niet gezien. :) hoorde wel van mark dat je ergens rond huisde.

op het einde heb je me vast wel gezien ergens... ik had een aardige schramwond , laagje bloed eroverheen en een hele grote bult die van de zijkant ei formaat was :)

kan nie missen

Back