Brommersprint Damwoude 7 juni 2008

onzin , als ze gewoon uitwijken naar de doorgaande weg , ALA genemuiden idee , daar ligt een prina stukje asfalt !

vindt het gewoonweg dom dat ze nog steeds naar die poep baan gaan , alleen puchjes met 17 inch velgen kunnen er redelijk overheen

Nee idd. Je kan niet "zomaar" even een andere weg afsluiten. Voor jouw lijkt dat zo. Maar voordat je daar weer een vergunning voor heb. En vergeet niet dat Jubbega in Friesland ligt he? Daar zijn ze nou eenmaal een stukkie stugger als bijv. het zuiden van nederland. ;). Snap trouwens niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Gewoon even een verend vorkje regelen en klaar :D

Nee idd. Je kan niet "zomaar" even een andere weg afsluiten. Voor jouw lijkt dat zo. Maar voordat je daar weer een vergunning voor heb. En vergeet niet dat Jubbega in Friesland ligt he? Daar zijn ze nou eenmaal een stukkie stugger als bijv. het zuiden van nederland. ;). Snap trouwens niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Gewoon even een verend vorkje regelen en klaar :D

je hebt al veel gepost op het forum, maar dat over dat ze hier stugger zijn dan daar in het zuiden is wel de meest klinklare onzin die je hier ooit hebt neergezet....

we zijn die grote mond van john tog al lang gewend?

stukje stugger:S hoe kom je daarbij

ik denk dat als ze gewoon met hetzelfde goeie schema als genemuiden komen dat de gemeente niet denderent moeilijk zal doen, ik denk eerder dat het zo blijft doorgaan omdat dit de traditie is ;)

en imo die paar centimeter helpt op een onder de 7 hok echt niet!

Grote mond van John? Na ja zeg.

DJ het is toch algemeen bekend dat de friezen een stug volk is? dat is niks nieuws hoor. Niks slechts verder over friezen. Ze zijn gewoon wat stugger. (echte frieze dan)

Bij ons in Gelderland zeggen ze dat teminste :X

Grote mond van John? Na ja zeg.

DJ het is toch algemeen bekend dat de friezen een stug volk is? dat is niks nieuws hoor. Niks slechts verder over friezen. Ze zijn gewoon wat stugger. (echte frieze dan)

Bij ons in Gelderland zeggen ze dat teminste :X

Klinklare bullshit. Hier zeggen ze dat mensen die John heten en op een sprintframe rijden lelijk zijn *D

:P :*

friezen zijn waus, of dat positief of negatief is weet ik niet.
wat wel een feit is, is dat aan de randen van een land, dus het uiterste noorden, zuiden, westen en oosten, de mensen waus zijn.
volgens wetenschappelijk onderzoek.

Klinklare bullshit. Hier zeggen ze dat mensen die John heten en op een sprintframe rijden lelijk zijn *D

:P :*

Ow? Dat meen je? Hier zeggen ze dat mensen die Dirkjan heten en zichzelf DJ noemen zelfs met Nos niet onder de 7 sec komen.... :D

:* wie de bal kaatst ;)

**hap** :+

Verder nu maar weer ontopic :P

John gaat zelfs niet eens lukken onder de 7, dus...

Ik heb de baan nooit gezien btw, is echt zo erg? iemand fotos?
Tja, goed verende voorvork vind ik goed omdat als je x klappert en hard gaat dan is geen pretje.

Gelukkig heb ik geen probleem

118-1086540902.jpg

:W

Back