dragsterlover said:ja was een leuke dag, onderweg wat problems gehad met de scoot maar verder een leuke dag, oja wat een stomme kerel man die commetator jezus vet schreeuwen .
ltr dragsterlover
jo_ho_69 said:hey Tomaaz, ik weet wie je bedoelt daar ergerde ik me ook enorm aan met zn domme standaard speedfight, dat was ik gelukig niet
Het was net om omrop fryslan, komt om 20:00uur wel weer voor. het duurde helaas maar een minuut.tomaaz said:Dan neem ik mijn woorden bij deze meteen terug
Btw, iemand die weet waneer het op tv word uit gezonden? (zag namenlijk een man met grOte camera filmen)
GROSSIE@aerox said:was vet tog Zipaswamja vond wel vet toen die gast met zo'n witte zip echt een vet lange autowheelie maakte en dat sommige gasten gewoon spinnend weg reden:W
mjah volgens dat duitse jongetje was je een GroBe SwaZipaman said:omg was ik niet duidelijk genoeg, het is geen Zipaswa meer maar SliderSwa
Lieuwe said:Zo ben net thuis
Moet zeggen dan het een zeeer geslaagde dag is geweest :W
Volgend jaar maar weer dacht ik :W
Commentator werd idd na een tijdje wel erg irritant
Mijn 1e run ging redelijk @ 8,5 2e run ging bagger @ 8,8. 2e Run knalde men ontsteking helemaal los .. alle drie bevestigingen @ blok kapot/afgebroken
Lang leve de HPI2004