Update 23 mei
Zo lang niks van me laten horen ,maar het moest er maar weer eens van komen.
Er is niet veel gebeurd sinds de vorrige update ,omdat ik er niet zo veel zin in had.
Ik had nieuwe remleidingen gekocht die je zelf op maat kon maken echter konde deze de druk van de brembo pompen niet aan dus wat doe je dan ,juist je laat carbon look remleidingen op maat maken.
Vorrige week de remleidingen opgehaald en deze week maar eens de remmen gaan ontluchten ,de voorrem staat helemaal goed alleen de achterrem is nog een beetje sponzig dus er zal nog wel ergen een luchtbelletje zitte die er niet uit wil.
Ook heb ik alleen kabels en zooi door het frame gehaald.
Vandaag was het laatste ding dat ik moest doen de radiateur ophangen ,dus ik ben de hele ochtend daar mee bezig geweest.
Toen dat allemaal klaar was ben ik even benzine gaan halen.
De benzine er maar in gegooid en het hok aan gaan stampe maar het wou niet echt aan |( tot dat ik even een extra massa kabeltje legde.
Toen ging het even fout de ice ging meteen maar lekker burne :W en stuiteren als een gek ,gelukkig had ik het voorwiel tegen de garagedeur aanstaan en kon ik de kill switch er net op tijd aftrekken.
De underseat was ook meteen een stuk uit omdat deze tege de cilinder aan was geklapt maar dit maak ik zaterdag wel even netjes op het werk.
Toen maar ff gaan kijke waarom het ding 9000 rpm draaide en al snel kwam ik bij de gasschuif die half open stond.
Ik zocht het niet om dat allemaal te gaan maken dus ben ik even foto's gaan maken.
En toen kwam meneer agent nog even langs rijden en die gaat dan natuurlijk ook op de foto.
Toenstraks alles maar even gemaakt underseat eraf gehaald en de pwk in orde gemaakt.
Toen maar even warm laten draaien en aflaten koelen.
Ook heb ik een stukje gereden alleen draait die dik 14,5 k dus dat is iets te veel van het goede.
Morge even kijken wat die doet met zwaardere rollen.