Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
blijft een vet apparaat maar ik mis iets ... al dat zwart is zooo donker dus ik mis hier en daar nog een gepolijst/verchromed iets denk ik :P

Een spatbordje vooraan zou em ook mooi staan!

Netjes man , ziet er goed uit die remhendels.

persoonlijk vond ik het onder de ice wel vetter een radiateur, wel jammer voor je dat het niet achter je voorkap gaat :)
ding gaat in iedergeval wel goed koelen, ik had het zelfde radiateur, ding werd niet warmer dan 60 :P (niet eens ontlucht)

niets meer aan doen idd !!!

enne wat een apparaat zeg :~

danku :*

blijft een vet apparaat maar ik mis iets ... al dat zwart is zooo donker dus ik mis hier en daar nog een gepolijst/verchromed iets denk ik :P

Een spatbordje vooraan zou em ook mooi staan!

Ieder zn smaak maar dat chroom en gebling vind ik allemaal maar niks.

Netjes man , ziet er goed uit die remhendels.

persoonlijk vond ik het onder de ice wel vetter een radiateur, wel jammer voor je dat het niet achter je voorkap gaat :)
ding gaat in iedergeval wel goed koelen, ik had het zelfde radiateur, ding werd niet warmer dan 60 :P (niet eens ontlucht)

Onder de ice vind ik eigenlijk maar niks maar hopelijk krijg ik hem er een beetje netjes onder.

Fokking ziek ding !

Echt geweldig zo alles zwart :W

:W

hij ziet er egt reez uit

haha daar doen we het toch allemaal voor

waarom heb je 2 remmen gekocht?
en niet 1 koppeling en 1 rem?

zo met het kabeltje langs onder vind ik niet staan 8P

Omdat het 2 koppelingspompen zijn ,deze kon ik voor een mooi prijsje kopen.
Die jij hebt zijn axiale pompen en die hebben al genoeg mensen en ik wou wat speciaals dus kocht ik echte radiale pompen.
Dat het 2 koppelingspompen zijn zie ik als een uitdaging om het werkend te krijgen en niet van die simpele plug and play zooi.

Ding is echt vet! Nu al die kleine details er bij maken hem alleen maar af. En die remmen fijn zo laten man, ziet er nu echt netjes uit! Super ding man, suc6 er verder mee.

wow , zeer nice , een bom van een ICE super mooi , dat stuur zeer vet , en die remhendels , nix aan doen :)

suc6 , gr Michael.

het gevulde stuur is idd beter dan dat lege, nu lijkt het niet meer op een zielig konijn maar op een woeste stier!!

egt vet man

laterz stephan:D

Wat zien die (koppelings)rempompen er goed uit zeg! Ik baal een beetje dat ik een sd carter heb... :P

Met sd carters kun je die ook gewoon gebruiken, heb ik ook.

De ICE ziet er egt mooi en goed verzorgt uit;) mijn complimenten.
Groeten Ivo.

Ding is echt super dik..

t enige minpuntje wat ik kan ontdekken zijn de slicks.. past er totaal niet bij vind ik.

Verder issie echt strak aan alle kanten! Ben benieuwd hoe t ding er int echt uitziet..

Succes !!

Ding is echt super dik..

t enige minpuntje wat ik kan ontdekken zijn de slicks.. past er totaal niet bij vind ik.

Verder issie echt strak aan alle kanten! Ben benieuwd hoe t ding er int echt uitziet..

Succes !!

Deel dezelfde mening ;)

Alles is ook netjes afgewerkt, ben benieuwd hoe het hele ding gaat presteren!

ik zou eigenlijk bijna willen zeggen dat je je remmenzooi ook zwart moet maken :D

vind hem echt supervet he.

kleurtje blijft gewoon zo vind het wel iets hebben.

het gevulde stuur is idd beter dan dat lege, nu lijkt het niet meer op een zielig konijn maar op een woeste stier!!

egt vet man

laterz stephan:D

hahaha

Wat zien die (koppelings)rempompen er goed uit zeg! Ik baal een beetje dat ik een sd carter heb... :P

Ik kan nog wel een mooi setje regelen voor je denk ik voor sd ik spreek je er wel over op msn.

Met sd carters kun je die ook gewoon gebruiken, heb ik ook.

De ICE ziet er egt mooi en goed verzorgt uit;) mijn complimenten.
Groeten Ivo.

dankje Ivo :*

Ding is echt super dik..

Succes !!

ik vind ze juist vet maarja zo heeft ieder zn smaak

Update 23 mei

Zo lang niks van me laten horen ,maar het moest er maar weer eens van komen.
Er is niet veel gebeurd sinds de vorrige update ,omdat ik er niet zo veel zin in had.
Ik had nieuwe remleidingen gekocht die je zelf op maat kon maken echter konde deze de druk van de brembo pompen niet aan dus wat doe je dan ,juist je laat carbon look remleidingen op maat maken.
Vorrige week de remleidingen opgehaald en deze week maar eens de remmen gaan ontluchten ,de voorrem staat helemaal goed alleen de achterrem is nog een beetje sponzig dus er zal nog wel ergen een luchtbelletje zitte die er niet uit wil.
Ook heb ik alleen kabels en zooi door het frame gehaald.

Vandaag was het laatste ding dat ik moest doen de radiateur ophangen ,dus ik ben de hele ochtend daar mee bezig geweest.
Toen dat allemaal klaar was ben ik even benzine gaan halen.
De benzine er maar in gegooid en het hok aan gaan stampe maar het wou niet echt aan |( tot dat ik even een extra massa kabeltje legde.
Toen ging het even fout de ice ging meteen maar lekker burne :W en stuiteren als een gek ,gelukkig had ik het voorwiel tegen de garagedeur aanstaan en kon ik de kill switch er net op tijd aftrekken.

53fhmjk.jpg

De underseat was ook meteen een stuk uit omdat deze tege de cilinder aan was geklapt maar dit maak ik zaterdag wel even netjes op het werk.
Toen maar ff gaan kijke waarom het ding 9000 rpm draaide en al snel kwam ik bij de gasschuif die half open stond.
Ik zocht het niet om dat allemaal te gaan maken dus ben ik even foto's gaan maken.

4pa3mvq.jpg

6gk2p7c.jpg

4ya3yi0.jpg

4t8c8r8.jpg

En toen kwam meneer agent nog even langs rijden en die gaat dan natuurlijk ook op de foto.

530bdkj.jpg

Toenstraks alles maar even gemaakt underseat eraf gehaald en de pwk in orde gemaakt.
Toen maar even warm laten draaien en aflaten koelen.
Ook heb ik een stukje gereden alleen draait die dik 14,5 k dus dat is iets te veel van het goede.
Morge even kijken wat die doet met zwaardere rollen.

We moeten een keertje een fotoshoot meeting houden als mijn ice optisch beetje klaar is 8).

Verder ziet hij der zeker goed uit, mjah dat kan ook niet anders natuurlijk8)

Status
Not open for further replies.
Back