Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
4gzf313.jpg

Echt een super vet ding alleen één ding ben je niet bang dat die remhendels je been in gaan als je valt of zo, ik zou het niet riskeren
ze zijn nu zo scherp dat je volgens mij alles open haalt als je valt, die bolletjes zaten er niet voor niks op

Heerlijk strakke ice! Ziet er rete goed uit!

danku :W

Nou heb je geluk dat et ding niet alleen ging gaan rijden, anders had je weer wat brokken om te lijmen :X

De ice ziet er nog steeds stralend uit maar goed dat zegt haast 99.9% dus stem ik mee in :p

haha het was inderdaad geluk ,maar goed dat ik hem tegen de garage deur aanzette

Mooi beestje, dat is zeker :)

Dat kun je van jouw zipje ook zeker zeggen.

hij ziet er echt super dik uit man! damn :D

Toch wel :*

Netjes hoor Michiel. Toch het ding maar aangetrapt haha. We spreken elkaar nog wel. Veel succes verder!

Jaja het werd denk ik maar eens tijd.

kk vette ice :)

AdiozZz

:*

Idd een zeer strak ding! Alleen;

Je rad hangt zo in het zicht. Mega groot ding. Je hebt alles strak en dan vloekt dat ding er een beetje bij. Misschien moet je voor de 2 kleinere gaan bijv, of achter je voorkap.

En die voorvork :X, dat is dikke geld ontwaarding :P

Heb een kleinere geprobeerd maar paste niet dus zocht ik het niet werd allemaal zn gefrot.

Wat een uber vet ding geworden !!:~ maarre is dat zadel nu niet vet glad?:P

is wel glad maar heb er geen last van

die radiator zal wel niet achter de voorkap passen he andesr had hij dat heus wel gedaan:W
staat ook ergens in dit topic waarom dat hij daar zit.

Ding ziet er superstrak uit. zit btw te bedenken of ik nou wel of niet een L&M aerox achterkap ga halen:P
vraag me af of dat wel echt lekker heel blijft @ een straatscooter:rolleyes:

Die blijft wel heel aangezien ik op hetzelfde materiaal zit (mn zadel)

Punt van ergernis... Die slicks. :X Achter vind ik hem nog wel oke staan, maar voor vind ik het echt verschrikkelijk jammer. ;( Beter ging je voor verse ml 50's!

Verder echt een F*cking geile machine.. :W

ik vind de slicks juist zwaar vet staan en 2 verschillende banden zien er helemaal niet uit.
En die ml 50's zijn gewoon aars lelijk.

ml 50's zijn net cross banden dan eerder pilot sports

verder vind ik het echt een vers dingetje michiel :)

Danku en over de bandjes delen we dezelfde mening

ziet er allemaal super strak uit en die slicks doen hem goed ;)

4gzf313.jpg

Echt een super vet ding alleen één ding ben je niet bang dat die remhendels je been in gaan als je valt of zo, ik zou het niet riskeren
ze zijn nu zo scherp dat je volgens mij alles open haalt als je valt, die bolletjes zaten er niet voor niks op

Als ik daar allemaal aan ga denken hoeft van mij een scooter opbouwen niet meer.

Carterdeksel zwart :!

Dan had ik geen splinter nieuwe carterkap gekocht :*

dat zilvere is misschien wel vet, doorbreekt et zwarte een beetje :)!

juist

vanmiddag ook nog even een gaar filmpje gemaakt
Hij draait nou 14,3 k nog te veel dus.
Morge denk ik maar even van der kruijs belle of hun al rollen hebben voor de evo 9roller.

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=4866506996475495936&q=black+2f4r+ice"]Black 2f4r ice test ritje[/ame]

Hopelijk vind ik een keer iemand voor vervoer dan kan ik het hok een keer meenemen naar een meeting

teveel zilver :?

ik vind het ding ongeloofelijk strak, op foto's geen enkel minpuntje te zien.
volledig mijn stijl. PERFECT!

Zeker weten, gewoon die carterdeksel zo laten :W
Maar ziet er ook goed uit op dat filmpje man, hoop hem toch maandag tezien. (Dus kan iemand deze jongen ophalen :P, haha)

Ik ben het eens met Tinne,Het is iets teveel "zilver".
Een zwart carterdeksel met een rode [L&M design] sticker erop zou beter staan vind ik :W

Ziet er heel netjes uit Michiel en nog bedankt voor de achterkap,past perfect :).

Sven

Ik bezoek zomaar random een topic.

Wat is er toch veel verandert de laatste paar jaar.

Toch mooi als je veel dingen kan of beschikking hebt van mensen met draaibanken enzo.

Mooi project.

bij de motorcross mag je ook niet starten als je een hendel gebroken hebt. miss iets voor sbo reglement

ja maak dat regelement nog kutter!

ontopic: zeer nette ice gewoon supertof alles zwart. carterkap zo houden staat goed.

Bij motorcross is denk het gevaar dat je andere bezeerd te groot, dat is bij een sprint denk ik niet het geval.

Nu vind ik het ook wel vet staan zo scherp, mjah ik vind gewoon die hele ice retegaaf :)

ow en ff "ontopic"

vind het écht een vet ding.. dit ding bewijst in mijn ogen gewoon dat al die dure flip-to-the-flop met een parelmoercameleon-verfshizzle compleet overbodig is.

als je scooter in dusdanige staat is dat de kleur de scooter maakt.. tja :rolleyes:

dit ding is vet, strak, simpel, en clean!

weet niet of je/wanneer je op meetings komt,, maar dit ding moet ik echt een keer IRL spotte :)

eerst volgende legale sprint zonder sbo zal die er wel zijn

mag die wel met mij mee rijde ;)

michiel hij ziet er strak uit jongen

hij lijkt in het filmpje veel minder fel dan ik verwacht had, zal wel aan de overtoeren liggen.

Status
Not open for further replies.
Back