Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
hij is mooi geworden kerel, erg mooi staaltje poliester zit er op deze ice:D

helemaal strak, zeer nice:~

grt jordi

Ding ziet er echt top uit. Dit is van de weinige scooters die ik mooi vind vergeleken met de rest van de troep op dit forum. Alleen haal alsjeblieft die lelijke tuinslangen deraf. www.samcosport.com, zet er mooie zwarte siliconen slangen op. Dat zou het afmaken..

echt supermooi ding man, alles past echt goed bij elkaar, stuurtje, underseat, buddy, voorkap, echt top! succes ermee. ooi

We moeten een keertje een fotoshoot meeting houden als mijn ice optisch beetje klaar is 8).

Verder ziet hij der zeker goed uit, mjah dat kan ook niet anders natuurlijk8)

Misschien komt het er ooit nog van

hij is heel vet michiel puntjes op de i zette en de bank er mee op ;)

ooi

dat gaat voorlopig niet gebeuren ,staat niet echt in mn planning

hij is mooi geworden kerel, erg mooi staaltje poliester zit er op deze ice:D

helemaal strak, zeer nice:~

grt jordi

Danku

Ding ziet er echt top uit. Dit is van de weinige scooters die ik mooi vind vergeleken met de rest van de troep op dit forum. Alleen haal alsjeblieft die lelijke tuinslangen deraf. www.samcosport.com, zet er mooie zwarte siliconen slangen op. Dat zou het afmaken..

Danku ,deze slangen blijven wel heb geen zin om nog iets aan de ice te doen.

cker strakke scoot geworde kerel :)
erg nice gedaan!

dankje

echt supermooi ding man, alles past echt goed bij elkaar, stuurtje, underseat, buddy, voorkap, echt top! succes ermee. ooi

Ja alles is zwart :p

Vers ding, michiel :W
Maar dat wist je al, haha.

Ga je maandag ook naar RAM ?

Nee heb geen vervoer ,ik zoek nog iemand voor vervoer naar meetings (woon in Den Bosch)
super netjes man

en ook netjes gespote :P

suc6

Haha hoe zou dat toch komen

Nou heb je geluk dat et ding niet alleen ging gaan rijden, anders had je weer wat brokken om te lijmen :X

De ice ziet er nog steeds stralend uit maar goed dat zegt haast 99.9% dus stem ik mee in :p

Netjes hoor Michiel. Toch het ding maar aangetrapt haha. We spreken elkaar nog wel. Veel succes verder!

Idd een zeer strak ding! Alleen;

Je rad hangt zo in het zicht. Mega groot ding. Je hebt alles strak en dan vloekt dat ding er een beetje bij. Misschien moet je voor de 2 kleinere gaan bijv, of achter je voorkap.

En die voorvork :X, dat is dikke geld ontwaarding :P

Idd een zeer strak ding! Alleen;

Je rad hangt zo in het zicht. Mega groot ding. Je hebt alles strak en dan vloekt dat ding er een beetje bij. Misschien moet je voor de 2 kleinere gaan bijv, of achter je voorkap.

En die voorvork :X, dat is dikke geld ontwaarding :P

die radiator zal wel niet achter de voorkap passen he andesr had hij dat heus wel gedaan:W
staat ook ergens in dit topic waarom dat hij daar zit.

Ding ziet er superstrak uit. zit btw te bedenken of ik nou wel of niet een L&M aerox achterkap ga halen:P
vraag me af of dat wel echt lekker heel blijft @ een straatscooter:rolleyes:

Punt van ergernis... Die slicks. :X Achter vind ik hem nog wel oke staan, maar voor vind ik het echt verschrikkelijk jammer. ;( Beter ging je voor verse ml 50's!

Verder echt een F*cking geile machine.. :W

Punt van ergernis... Die slicks. :X Achter vind ik hem nog wel oke staan, maar voor vind ik het echt verschrikkelijk jammer. ;( Beter ging je voor verse ml 50's!

Verder echt een F*cking geile machine.. :W

ml 50's zijn net cross banden dan eerder pilot sports

verder vind ik het echt een vers dingetje michiel :)

Status
Not open for further replies.
Back