BeTa Tuning
Well-Known Member
super vetjes echt zo blijven pimpen en wie weet wat we nog allemaal gaan zien ciaociao
Is wel nodig voor een 2F4R
Welke versie is het ?
"Normale" of de Digitale versie?
Twins is altijd digitaal als ik me niet vergis.
maar michiel een selletra rotor had toch mooier gestaan bij je ice
indd een selletra met eprom
ben benieuwd wat die gaat scoren
heel erg netjes ik zat net nog even naar die foto's te kijken van de hele scoot , maar hij ziet er gevaarlijk snel uit , echt super , m'n compliments
suc6 verders , ben benieuwd naar de score!!
aleen laat je paddock rood coaten..:X
aleen laat je paddock rood coaten..:X
kleurt mooi bij cilinderkop!
maar iig, dit ding is dus écht té vet.. respect voor je werk, en hoe móói kan zwart toch zijn!
Hij is erg netjes michiel, dat weetje
kappe vind ik ook erg vet , dat je ze van polleyester hebt gemaakt enzo. dat is allemaal erg speciaal.
maar als ik heel eerlijk ben, het totaal plaatje vind ik niet echt speciaal.
tis wel echt mooi afgewerkt
Naja wat is speciaal?Je vond jouw ice wel ''super'' speciaal terwijl ik daar niks speciaals aan vond.
Maarja ieder zn mening.
Mijn ice super speciaal?? haha heb je mij nooit horen zeggen.
ik vond hem super vet, dat is wat anders, want daar was opzich ook weinig speciaals aan, magoed mijn ice was ook een van de eerdere, na mijne kwamen er opeens stuk meer. want zover ik weet was er alleen Matthew en die belg met die witte AC ice
Magoed je hoeft niet in de tegen aanval ik zeg gewoon dat ik het totaal plaatje niet echt ""speciaal"" vind tis gewoon un nette zwarte ice.
ma zoals je al zegt, ieder zijn mening , ik zeg ook niet dat hij niet vet is, en dat hij speciaal MOET zijn?? zijn genoeg scooters die nix speciaals hebben maar gewoon vet zijn .
Michiel Wou ruim een jaar geleden een ice van me kopen. Iig nog ver voor jou ice kan ik je vertellen. Ze zijn beide vet alleen smaken verschillen.
Ik zeg; matzwart blok. 8)