Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
Is wel nodig voor een 2F4R :P

Welke versie is het ?
"Normale" of de Digitale versie?

Het is de digi versie

Twins is altijd digitaal als ik me niet vergis.

maar michiel een selletra rotor had toch mooier gestaan bij je ice :D

Haha dit staat bruter ,maarja het belangrijkste is nog altijd dat het hard vooruit komt.

indd een selletra met eprom
ben benieuwd wat die gaat scoren

Score boeit me niet als het maar hard gaat op de weg

heel erg netjes ik zat net nog even naar die foto's te kijken van de hele scoot , maar hij ziet er gevaarlijk snel uit , echt super , m'n compliments :)

suc6 verders , ben benieuwd naar de score!!

hopelijk is die dalijk ook snel maar dat is nog maar af zien

ijsje met uitlaat en rotortje erop

48gw80i.jpg

nog meer :~ je moet als je op meeting komt bakjes neer zetten....voor al dat kwijl op te vangen....damn wat issie mooi man...:W:W:W:W

Hij is erg netjes michiel, dat weetje :)
kappe vind ik ook erg vet , dat je ze van polleyester hebt gemaakt enzo. dat is allemaal erg speciaal.
maar als ik heel eerlijk ben, het totaal plaatje vind ik niet echt speciaal.
tis wel echt mooi afgewerkt :)

Hij is erg netjes michiel, dat weetje :)
kappe vind ik ook erg vet , dat je ze van polleyester hebt gemaakt enzo. dat is allemaal erg speciaal.
maar als ik heel eerlijk ben, het totaal plaatje vind ik niet echt speciaal.
tis wel echt mooi afgewerkt :)

Naja wat is speciaal?Je vond jouw ice wel ''super'' speciaal terwijl ik daar niks speciaals aan vond.
Maarja ieder zn mening.

Naja wat is speciaal?Je vond jouw ice wel ''super'' speciaal terwijl ik daar niks speciaals aan vond.
Maarja ieder zn mening.

Mijn ice super speciaal?? haha heb je mij nooit horen zeggen.
ik vond hem super vet, dat is wat anders;), want daar was opzich ook weinig speciaals aan, magoed mijn ice was ook een van de eerdere, na mijne kwamen er opeens stuk meer. want zover ik weet was er alleen Matthew en die belg met die witte AC ice :)

Magoed je hoeft niet in de tegen aanval :) ik zeg gewoon dat ik het totaal plaatje niet echt ""speciaal"" vind :) tis gewoon un nette zwarte ice.

ma zoals je al zegt, ieder zijn mening ;), ik zeg ook niet dat hij niet vet is, en dat hij speciaal MOET zijn?? zijn genoeg scooters die nix speciaals hebben maar gewoon vet zijn :).

Mijn ice super speciaal?? haha heb je mij nooit horen zeggen.
ik vond hem super vet, dat is wat anders;), want daar was opzich ook weinig speciaals aan, magoed mijn ice was ook een van de eerdere, na mijne kwamen er opeens stuk meer. want zover ik weet was er alleen Matthew en die belg met die witte AC ice :)

Magoed je hoeft niet in de tegen aanval :) ik zeg gewoon dat ik het totaal plaatje niet echt ""speciaal"" vind :) tis gewoon un nette zwarte ice.

ma zoals je al zegt, ieder zijn mening ;), ik zeg ook niet dat hij niet vet is, en dat hij speciaal MOET zijn?? zijn genoeg scooters die nix speciaals hebben maar gewoon vet zijn :).

Ik zeg maar niks meer Maikel je weet zelf ook goed dat je ooit het hebt gezegt op msn.
Maar laten we erover ophouden want zo kunnen er eindeloze discussies ontstaan en daar hebben we allebei geen zin in.

Michiel Wou ruim een jaar geleden een ice van me kopen. Iig nog ver voor jou ice kan ik je vertellen. Ze zijn beide vet alleen smaken verschillen.

Michiel Wou ruim een jaar geleden een ice van me kopen. Iig nog ver voor jou ice kan ik je vertellen. Ze zijn beide vet alleen smaken verschillen.

haha grappig :D , genoeg mensen willen, en wouden, dat betekend toch niet dat ze het HADDEN??, daar had ik het toch over volgens mij??

enne dit is de datum dat mijn project ice online stond : 09-10-2005, 02:56 , terwijl ik hem toen al paar maand had voordat ik wat poste ;)
volgens mij is dat wel langer dan 1 jaar geleden niet ? :)

@ michiel, oke dan :P

:~ Je ICE word echt bruut man !
Ben blij als ik aan mijn ICE Sprinter kan beginnen :P

Maar dat stuur vind ik eigenlijk niks, ga je daar nog wat anders op verzinnen?
Maar hy zal zeker knallen ! :D

Succes.

Status
Not open for further replies.
Back