Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
De voorkant gaat zo enzo omlaag ,hoe weet ik echter nog niet.
De achterstaaf was al beschadigd toen ik hem kreeg van Remie maarja boeie ff keertje spuitbus eroverheen knallen.
Maikel waarschijnlijk komt er geen radiateur onder te hangen.

bedankt iedereen voor de reacties

ik kan je binnen poten wel een stukje afdraaien zodat ze wat verder je t stuk in schuiven (als dat kan met dat vorkje :P)

Om jullie maar even op de hoogte te houden.

Dat de voorvork veel te hoog was wist iedereen wel ,dus we nemen het volgende speelgoed

4bqdxl5.jpg

Na een half uurtje ermee gespeeld te hebben was er het volgende

450qf7n.jpg

498h6ap

wel mooi zo,
enkel had je zo geen malossi vork moeten kopen hij kan zijn werk toch niet meer doen, hij dient nu enkel voor de looks :P

Haha wat kun je jullie toch een hoop wijs maken.
Zo gek om in mn malossi voorvork te gaan slijpen ben ik niet en is nergens voor nodig ,die vorkjes zijn multifunctioneel :7
Wat ik nou gedaan heb is het volgende ,ik heb de blauwe stel gevallen eruit gedraait ,daarna de moer en toen kon ik zonder moeite gewoon de veer eruit pakken daarna heb ik het weer dichtgedraait.
De olie in de voorvork heb ik mooi laten zitten ,zo kan ik de voorvork in 10 minuten weer gewoon maken zoals die was gewoon even open draaien veer er terug in en weer dicht draaien.

Toenstraks nog wat foto's geschoten in de buitenlucht

4cwvm0g.jpg

42ltw9c.jpg

33y2kop.jpg

49928fm.jpg

De schade aan de voorvork heb ik een beetje weg gewerkt met een rode edding en het ziet er al weer stukken beter uit.

2zz4y8o.jpg

Status
Not open for further replies.
Back