Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
ik zou zeggen afdraaien en trug laten annodiseren ;) maak je hem ineens wat lichter en toch blijft ie even mooi x

ik zou zeggen afdraaien en trug laten annodiseren ;) maak je hem ineens wat lichter en toch blijft ie even mooi x

was het maar allemaal zo makkelijk

Ik ga eerst de beschadigingen even weg stippen met rood dan valt het hopelijk wat minder op.
En als ik me er dan nog kapot aan erger word het denk ik gewoon een alu voorvorkje.

He, zo'n clamp busje heb ik eerder ergens gezien ;)

Jammer van de schade aan de voorvork, dat zijn echt weer van die dingen wat je zelf altijd blijft zien. Mja, niks aan te doen. Zolang de scooter maar knalt uiteindelijk:)

Verder ziet je Ice er echt super uit! Ik hoop je toch nog eens ergens met Ice te zien komend seizoen.

was het maar allemaal zo makkelijk

Ik ga eerst de beschadigingen even weg stippen met rood dan valt het hopelijk wat minder op.
En als ik me er dan nog kapot aan erger word het denk ik gewoon een alu voorvorkje.

wrm zou dit niet zo kunnen zijn ?
heb je wel een paar bedrijfjes als je wil...
scoot is trouwens ergergerg geil

Zonde joh, maar zulke dingen heb je helaas niet in de hand ;(

Ik weet anders wel een plekje, waar iemand ze kan gebruiken hoor :*
(Beetje bijtippen en je ziet het niet meer denkz?)

Succes, hij blijft erg vet!

Deze ice is echt TE VET!!
Ben je niet bang dat je krassen krijgt op je zitje?! Het ziet er allemaal super netjes en strak uit gast, alleen nog ff randje van velgjes miss afdraaien? of wit stikker randje zal ehm ook wel goed doen... allemaal erg verzorgd!
blijf ehm volgen !! :W

Hij is echt super vers michiel!

Vind die slicks alleen gewoon geen smoel :X.
En tja dat is de reden ook dat ik nooit meer een paddock gebruik, slappe dingen werkt ook gewoon niet al het gewicht aan zo'n dun dingentje hangen.

Oi

Geen id maar heb wel eens gehoord dat het mogelijk is :)
Gewoon ff bellen naar de bekende zaken miss dat ze je dan kunnen helpen :)

ik zou helemaal niets doen met de schade aan de voorpoot.. valt reuze mee en met bijstippen gaat het denk ik alleen maar meer opvallen...het is uiteraard altijd te proberen ;)

ding ziet er zoooo vet uit he!!!

grtz Ken

ik zou helemaal niets doen met de schade aan de voorpoot.. valt reuze mee en met bijstippen gaat het denk ik alleen maar meer opvallen...het is uiteraard altijd te proberen ;)

ding ziet er zoooo vet uit he!!!

grtz Ken

Ik stip het denk ik bij met een rode edding dat zie je altijd minder dan grijze beschadigingen.

Zonde ! Wel tof dat je doorgaat man. Kvind hem echt strak, vooral met die slicks, ik vind het wel staan.

Succes verders !

Laat jij je scoot met 2f4r gewoon buiten staan terwijl je zelf boven zit:?
Moet ik hier niet proberen:P

Zonde van de krasjes maar zo erg valt dat niet op joh..

hej
ziet er vet uit zoals altijd hoor
@sandor anodiseren kan niet dan zou je de hele poot alleen kunnen doen ook geen optie denk ik
veel succes nog! Grtz

Zwart en clean, echt een vet ding!! :~

Zonde van je vork, maar kan gebeuren joh.. gewoon ff wat bijstippen en dan is er niks meer aan de hand :)

Persoonlijk had ik pirelli's of michelin's erop gedaan, maar dat is jouw keuze.. :)
Voor de rest echt een vet ding! :love:

Status
Not open for further replies.
Back