Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
Ah schade valt gelukkig wel mee, maar het blijft natuurlijk verrot

Het valt enigsinds mee maar het is toch iets waar ik me nou al kapot aan erger want het is doodzonde

Je zou zeggen wat maak je je druk, maar bij zon vork snap ik het idd! Vaag dat zon m6 boutje knapt. Verder vind het het een super leip ding hoop het graag af te zien.

Die bout heeft wel nog een gratis vliegles gehad

het stuur zal zeker wel goed staan met de voorkap erop :) loopt er denks mooi langs af!
jammer van de schade, maarja om daar un nije vork voor te gaan kope is ook bullshit

Hoor je mij dan zegge dat ik een nieuwe voorvork koop ?

Echt kk dat je vorkje verneukt is:X, klaag de boutjes fabrikant aan:P

Maar hij ziet er goed uit:W...hopelijk soon met voorkap:)

Ik kan idd heel goed begrijpen dat je je kapot ergert aan die schade terwijl het eigelijk wel mee valt.

maar egt ik vind hem FUCKING GRUWELIJK :D

ik vind hem onwijs geil !! man dat die gevallen is gou vergeten zeker valt nog best mee eig... tuurlijk je baalt maar jah .. dat akn zo gebeuren

ooi hooi

hehe pik :P net stond er nog onder je laatst foto als iemand nog un goede voorvork had ... blah blah :P

Last edited by Michiel : Today at 18:40.

totaal plaatje ziet er nu al heel goed uit
die slicks passen echt goed bij de scooter.
jammer van je schade, maar lijkt allemaal mee te vallen

:~ Dit bewijs dat een Gilera ICE ook heel erg geil kan zijn man !
Maar idd, zonde van je vorkvork :) Weet je al iets om het op telossen, of koop je een nieuwe?

Nogmaals: Bruut Ding :W

Vet ding dit ! ik zie aan je vork niet echt zwaar schade :s wel wat verf eraf of gaatjes , kan er niet veel uit opmaken .. Maar dat kan imo niet veel kwaad :) En die underseat is echt te vet

Ziet er netjes uit!

in eerste instantie dacht ik dat je ging zeggen dat ze hem probeerde te stelen.
Omdat jij binnen was en je Ice zielig en alleen buiten :+

Ik vind de schade wel meevallen.
Het zijn iig geen deuken en diepe krassen !

Als je er straks mee gaat rijden heb je toch altijd wel van dat soort schade... wel vervelend maar niet het einde van de wereld.

Weet trouwens niet of je hem ombestickert laat anders plak je er gewoon nette stickers op en weg is je schade :)

voor de rest hip ding en geen zorgen over die schade want hierdoor gaat niemand hem minder mooi vinden... ;)

ik snap precies wat michiel bedoeld, het mooie/perfekte is er gewoon vanaf door die ***beschadiging, ook al is het maar miniscuul ;)!

ding staat er erg goed uit man !

wil het ding nu wel eens compleet zien :~!

succes iig en blijf deze zeker volgen!

Bedankt allemaal voor de leuke reacties dat doet me goed :*
De schade vind ik gewoon echt fucking verneukt ,maar het is en blijft een sprinter dus schijt als het maar knalt.
De NX en de eprom zijn alweer verkocht omdat de eprom bij mn ice vloekte :+
Vandaag even een bestelling gedaan bij Twins.

Ik heb 3 opties voor de voorvork

* Zo laten
* De poten afdraaien zodat het rode er ook af is en er geen beschadigingen meer opzitten
* Een Alu voorvork ,zonder vering en lekker laag

Het voorspatbord gaat niet passen dus deze word verkocht.
Ook was robinsr50 zo lief om voetsteuntjes en een busje voor mn clamp te draaien.

2wdc8ki.jpg

Zaterdag ga ik even 2 radiateurs kopen een kleine en een grote ,de kleine probeer ik achter de voorkap te beunen.
Mocht dit niet passen of niet genoeg koelen pak ik de grote en plant ik onder mn frame.

Maikel ik zat er wel serieus over na te denken om gewoon een goede vork te kopen en die poot om te ruilen maar doe ik niet.

Status
Not open for further replies.
Back