Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
Tof dat je door gaat! Ding is echt supervet :W.

Alleen vraag ik me af waar je die nx fles wilt laten? :P

Dat moet ik nog even kijken als die er al op komt

Michiel kan poly'n als een mofo, dus dat gaat helemaal goed komen :W

Erg vet zeg :W F32S + NX + 2Fast is natuurlijk dan ook de perfecte combo :rolleyes:

haha wat zeg je het toch leuk swa

Oef :D

Zo wordt het wel heel vet :# Hopelijk werk je die fles mooi weg want zon witte fles naast al het zwarte stoot wel een beetje af denks :P

Fles is niet zo wit als op de foto lijkt zitten namelijk wel een paar krassen op ect dus denk als ik hem al monteer even netjes spuiten

leuk zo'n setje, alleen beter had je 2fast gehouden :) en geen nx , magoed :D dat is mijn mening

Is mn 2f er nie meer dan :X
kijkt achter zich en ziet :7

2vvlztf.jpg

De 2fast is er nog?

juist ja

13'' slick is lelijk, en helemaal voor, dus als je voor nu een mooie weet ik wat had gefixt was ik blij geweest :'(

:*

wordt toch wel een super ding dus boeie :D

Dan breek je de lijnen vanaf zijkant gezien., geen porem, beter integreer je hem in het frame mits je daar de ruimte voor hebt uiteraard

Haha plantje slickjes blijven gewoon en is 12 inch :*

Over de NX ik kon hem voor een hele mooie prijs kopen dus ik kon hem gewoon niet laten liggen (2hands).
Echter weet ik niet of ik ermee ga rijden want ik vind het toch wel erg risico vol ,misschien verkoop ik het setje binnen kort wel weer eerst wil ik gewoon de ice afhebben zonder nx.

kan je hem zo plaatsen dat je hem van de zijkant niet uit ziet steken? dat zou zonde zijn, die lijn bij een ice is echt vet!

Is mn 2f er nie meer dan :X
kijkt achter zich en ziet :7

2vvlztf.jpg

haha nog beter :D sorry dacht dat je een leeg blok had :P

en die NX. je kan hem ook gewoon achter je voorkap plaatsen :) toch ruimte zat, of was je nog van plan daar een radiateur neer te vlamme?

Status
Not open for further replies.
Back