Update 8 maart
Nou denken jullie vast ,huh hij had die gare ice van hem toch verkocht.
Zoals sommige ook al wisten is die dus niet verkocht.
Na 2 weken een hoop onderdelen te hebben verkocht van het blok had ik zin om de gespoten kappen erop te zetten ,dan krijg je zoiets.
Dan denk je toch van het is eigenlijk wel zonde ,er had ook nog niemand gereageerd op de Ice alleen zn debiel die alles zou komen halen maar die kwam dus niet opdagen.
Na flink wat denken ging ik maar eens kijken wat ik nog ongeveer kwijt zou zijn als ik hem toch nog opbouwde ,toen heb ik maar besloten om hem als nog op te bouwen en wat dingen te wijzigen of beter te doen.
Ik ging dus maar voor nieuwe onderdelen kijken en al gauw kwam ik uit bij een nieuw stuurtje.
(epc style stuur)
Dit staat de ijs al veel beter dan het m-stuur.
Eenmaal het stuurtje besteld deed ik een bestelling bij van der kruijs en dat waren de volgende dingen.
Een nieuwe aim ,aangezien er wat rode accenten op de ice zitten heb ik maar voor een gele aim gekozen :+ .
Om gas te kunnen geven hebben we het volgende nodig.
Ook is er nog een wing bell mee gekomen.
Aangezien de carberateur verkocht was evenals de vl13 ga je denken wat voor inlaat je nou weer erop gaat zetten.
Mijn eerste oog viel op een 2f inlaat setje alleen was deze redelijk prijzig.
Dan ga je opzoek naar een inlaat die goedkoper is.
Wat doe je dan ?
Juist ja ,nog meer geld uitgeven :W
(twins v-force inlaat)
De Ice word dus gewoon verder opgebouwd en hij zal er alleen maar beter op worden.
Een update zal snel volgen.