Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
Ben benieuwd naar het geheel want ziet er allemaal netjes uit :). Jmmr dat sommige mensen je dan ook weer moeten naaien maar jah tis niet anders.

ga zo door :)
Dat is inderdaad jammer maar dat soort volk blijf je houden ,maar ik kom hem vast wel een keer tegen.
Ziet er netjes uit :)
Toch maar alles zwart! dat word gewoon echt vet :)
Jij begrijpt het nou maikel
Heel netjes allemaal, echt vet! kappen worden ook heel nice zo te zien, ben benieuwd wat er uiteindelijk van komt, van mij heb je iig 5 sterren gehad
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar het eind resultaat en bedankt voor de sterretjes :*
Voorkap vind ik AF! :p

wat je zij over dat roze zou mschn leuk zijn moest je een lak over gedaan hebben met een rode/roze gloed erin :)

maarja zal nu ook wel DOPE worden :p
Haha dat van dat roze was maar geintje

Ziet er zeer netjes uit kerol+ralf+

Ben benieuwd naar de resultaten en totale plaatje van t ding:W
danku ,ik zelf ben er ook benieuwd naar

ziet er allemaal zeer netjes en verzorgt uit, zwart is altijd goed !! zal je vork en andere kleurijke delen mooi in uitkomen.

dit gaat zeker wat worden !
greetz

Kappen zien er strak uit! *D

Toch weer erg jammer dat mensen hun woorden niet nakomen en het vervolgens niet op gaan lossen. :X

ziet er allemaal zeer netjes en verzorgt uit, zwart is altijd goed !! zal je vork en andere kleurijke delen mooi in uitkomen.

dit gaat zeker wat worden !
greetz
Arthur jij snapt het ,zwart vind ik gewoon bruut op een scooter

dat denk ik idd ook, mooie voorkap ook :)
danku
Kappen zien er strak uit! *D

Toch weer erg jammer dat mensen hun woorden niet nakomen en het vervolgens niet op gaan lossen. :X
Dat soort volk blijf je houden
Zit dat ding nou nog niet helemaal in elkaar :p
Het schiet niet op met jou he 8)
Ziet er erg netjes uit man 9||6
Alle tijd he ,helaas kreeg ik net te horen dat het nog langer gaat duren.
Na 2,5 maand wachten op mn voorwiel lagers en busjes (orgineel) kreeg ik te horen dat ze niet meer leverbaar zijn :X
Dus als iemand mij hier aan kan helpen of iemand die nette wielbussen kan draaien dan hoor ik het graag.

Last edited:
Ik had geen zin om hele luchthappers en toestanden erin te gaan beunen dus heb ik deze vormen er maar in gefreest wat ik zelf erg vet vind.

ieder z`n ding, maar persoonlijk had ik die voorkap strak dicht gelaten. Of moet je rad erachter? (nee toch?) De scooter is strak en zwart...ding heeft geen sleuven etc nodig nergens niet. Spatbord vind ik dan ook niet mooi bij.

Maar het is jouw ding ;)

ieder z`n ding, maar persoonlijk had ik die voorkap strak dicht gelaten. Of moet je rad erachter? (nee toch?) De scooter is strak en zwart...ding heeft geen sleuven etc nodig nergens niet. Spatbord vind ik dan ook niet mooi bij.

Maar het is jouw ding ;)

je zegt het zelf al ieder zijn ding ,de voorkap helemaal dicht werd mij iets te.

Jou spullen stonden gister te koop op marktplaats, met jou foto`s erbij van dit topic. Ik heb het dan alleen over je blok. Advertentie is al weggehaald, want was een oplichter en ik had marktplaats getipt. Stond onder de naam van ene Peter uit schiermonniksoog:p. Zat net je topic te lezen en toen herkende ik het vandaar:)

kijk staat er weer op
http://motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-scooters/71552882-2-fast-blok-piaggo.html

is jouw blokje toch?

Last edited:
Jou spullen stonden gister te koop op marktplaats, met jou foto`s erbij van dit topic. Ik heb het dan alleen over je blok. Advertentie is al weggehaald, want was een oplichter en ik had marktplaats getipt. Stond onder de naam van ene Peter uit schiermonniksoog:p. Zat net je topic te lezen en toen herkende ik het vandaar:)

kijk staat er weer op
http://motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-scooters/71552882-2-fast-blok-piaggo.html

is jouw blokje toch?

Dit weet ik inmiddels al weer 2 dagen ,helaas blijft dit trieste volk bestaan.
Meestal zijn dit soort mensen niet echt slim en dat blijkt dit keer maar weer meneer doet zich voor als iemand uit schiermonnikoog maar inmiddels heb ik al meneer zijn gegevens en nou blijkt meneer in Rotterdam te wonen.
Igg bedankt dat je er voor waarschuwde.

Om maar weer even ontopic te gaan ,ik heb gisteren nog wat onderdelen besteld bij van der kruijs hier een update over als het binnen is.

al die flikkers die andermans shit op internet zetten! afmaken:+

dit siet er fockin vet uit, T is egt vet hoe je al die dinge zelf maakt. Waar heb je dat geleerd?

grtz,

JanDeMan

Update

Voortaan staan de updates in de 1ste post en hier.

Update 21 januari

Gisteren heb ik mijn bestelling binnen gekregen van van der kruijs.
Hier zat een nieuwe remschijf in voor voor.

2zfk6mr.jpg

Ook zat er nog wat klein spul bij

4533vj4.jpg

Gisteren ben ik ook maar begonnen met polijsten van mn remreservoir en nou weer ik weer wat voor klote werk het is.
Vandaag ook even mn spruitstuk en het afsluitdekseltje van mn keihin gepolijst.
Het remreservoir ben ik nog niet tevreden over deze ga ik nog opnieuw doen of ik laat ze beiden verchromen.

4703g9c.jpg

Status
Not open for further replies.
Back