Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
Ben benieuwd, dat zadel ziet er iig te strak uit *D. De voorkap doet me denken aan Remy zijn Ice voorkap een paar jaar terug :).

Ben benieuwd, dat zadel ziet er iig te strak uit *D. De voorkap doet me denken aan Remy zijn Ice voorkap een paar jaar terug :).

Die reactie had ik al verwacht maar deze lijnen lopen niet door in elkaar.
Ik had geen zin om hele luchthappers en toestanden erin te gaan beunen dus heb ik deze vormen er maar in gefreest wat ik zelf erg vet vind.

:~ :~ God damn je scoot gaat echt een Beauty worden :p:W je voorkap is echt vet..doet me denken aan de cmp design zip sp +pippi+ veel suc6 verder ;)

Grtz Robby

Het is ook zeker niet iets negatiefs hoor :). Ik zie dat ze niet gelijk zijn, heeft alleen een zelfde soort idee erachter. Het is ook gewoon mooi.

:~ :~ God damn je scoot gaat echt een Beauty worden :p:W je voorkap is echt vet..doet me denken aan de cmp design zip sp +pippi+ veel suc6 verder ;)

Grtz Robby
danku
Het is ook zeker niet iets negatiefs hoor :). Ik zie dat ze niet gelijk zijn, heeft alleen een zelfde soort idee erachter. Het is ook gewoon mooi.
Idee komt misschien ook wel beetje van die kap
ziet er netjes uit man +pippi+

ik zal ze zo snel mogelijk op de bus doen dan kan je ze monteren +ralf+
Doe maar rustig aan
Super netjes!
Voorkap ook zeer netjes gefreest :)
Danku

Ben benieuwd naar het geheel want ziet er allemaal netjes uit :). Jmmr dat sommige mensen je dan ook weer moeten naaien maar jah tis niet anders.

ga zo door :)

Heel netjes allemaal, echt vet! kappen worden ook heel nice zo te zien, ben benieuwd wat er uiteindelijk van komt, van mij heb je iig 5 sterren gehad

Voorkap vind ik AF! :p

wat je zij over dat roze zou mschn leuk zijn moest je een lak over gedaan hebben met een rode/roze gloed erin :)

maarja zal nu ook wel DOPE worden :p

Status
Not open for further replies.
Back