Black 2f4r Ice

Status
Not open for further replies.
*denkt aan de rode kleur van de f32s voorvork*

Het kleurtje op de auto is vet maar vrees ervoor dat het niet mooi samengaat met die f32s. (check remklauwen, achterlichten voor indicatie)

maar natuurlijk gewoon kiezen wat je zelf het mooiste vind :)

Mijn eerste voorkeur ging uit naar dit.

4hi6tr7.jpg

Helaas kan haast niemand dit spuiten of je betaald je scheel.(mocht iemand iemand weten die zoiets kan spuiten voor een nette prijs laat het me weten)

Ik heb al wat vette andere kleuren gezien

4hc65uf.jpg

2copojq.jpg

mooi :) zelfde orangje als ik :o
ga toch kaploos rijden dusja :P en die spectra kleuren kan RM coatings ook spuiten Erg mooi , wel duur geloof ik :) ziet er verders vet uit hoor !

Ah vandaar die informatie :P
suc6 met je underseat :D ik zou hem zeker zwart houden je scooter kerel!
maargoed dat is mijn mening. ik vind het echt bruut als hij helemaal zwart zou zijn, en paar kleine details het rood van je voorvork ;)

Ah vandaar die informatie :P
suc6 met je underseat :D ik zou hem zeker zwart houden je scooter kerel!
maargoed dat is mijn mening. ik vind het echt bruut als hij helemaal zwart zou zijn, en paar kleine details het rood van je voorvork ;)

Juist ,komt allemaal goed :W

Die Chrome-oranje lak is wel vet, kan je in Duitsland voor leuk x bedrag kopen.

De middelste gaat je qua prijs ook heeel erg tegenvallen, is warmtelak toch?

De onderste kan je laten spuiten door ALSA, bij hen zou je de middelste en bovenste lak ook kunnen kopen.

Die Chrome-oranje lak is wel vet, kan je in Duitsland voor leuk x bedrag kopen.

De middelste gaat je qua prijs ook heeel erg tegenvallen, is warmtelak toch?

De onderste kan je laten spuiten door ALSA, bij hen zou je de middelste en bovenste lak ook kunnen kopen.

Het word geen een van allen ik heb al een kleur gekozen en hopelijk gaan komende week de kapjes op de post om gespoten te worden in de desbetreffende kleuren ,het zal geen denderende kleur worden maar het is kwa mijn mening simpel en bruut.

hmm dit ding wordt om van te smullen!!

maak eens een mooie close-up van de inlaat van die valstroom..en hoe hij opgevuld is? ben er nmlk wel benieuwd naar ;)

succes vrdr!!
greetz Ken

Status
Not open for further replies.
Back