Dat is inderdaad jammer maar dat soort volk blijf je houden ,maar ik kom hem vast wel een keer tegen.Ben benieuwd naar het geheel want ziet er allemaal netjes uit. Jmmr dat sommige mensen je dan ook weer moeten naaien maar jah tis niet anders.
ga zo door
Jij begrijpt het nou maikelZiet er netjes uit
Toch maar alles zwart! dat word gewoon echt vet
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar het eind resultaat en bedankt voor de sterretjes :*Heel netjes allemaal, echt vet! kappen worden ook heel nice zo te zien, ben benieuwd wat er uiteindelijk van komt, van mij heb je iig 5 sterren gehad
Haha dat van dat roze was maar geintjeVoorkap vind ik AF!
wat je zij over dat roze zou mschn leuk zijn moest je een lak over gedaan hebben met een rode/roze gloed erin
maarja zal nu ook wel DOPE worden
danku ,ik zelf ben er ook benieuwd naarZiet er zeer netjes uit kerol+ralf+
Ben benieuwd naar de resultaten en totale plaatje van t ding:W
Arthur jij snapt het ,zwart vind ik gewoon bruut op een scooterziet er allemaal zeer netjes en verzorgt uit, zwart is altijd goed !! zal je vork en andere kleurijke delen mooi in uitkomen.
dit gaat zeker wat worden !
greetz
dankudat denk ik idd ook, mooie voorkap ook
Dat soort volk blijf je houdenKappen zien er strak uit! *D
Toch weer erg jammer dat mensen hun woorden niet nakomen en het vervolgens niet op gaan lossen. :X
Alle tijd he ,helaas kreeg ik net te horen dat het nog langer gaat duren.Zit dat ding nou nog niet helemaal in elkaar
Het schiet niet op met jou he 8)
Ziet er erg netjes uit man 9||6
Ik had geen zin om hele luchthappers en toestanden erin te gaan beunen dus heb ik deze vormen er maar in gefreest wat ik zelf erg vet vind.
ieder z`n ding, maar persoonlijk had ik die voorkap strak dicht gelaten. Of moet je rad erachter? (nee toch?) De scooter is strak en zwart...ding heeft geen sleuven etc nodig nergens niet. Spatbord vind ik dan ook niet mooi bij.
Maar het is jouw ding
je zegt het zelf al ieder zijn ding ,de voorkap helemaal dicht werd mij iets te.
Helemaal dichte voorkap ziet er ook niet uit, maar dat is ook weer iets persoonlijks. Vind het zo veel netter. :W
Jou spullen stonden gister te koop op marktplaats, met jou foto`s erbij van dit topic. Ik heb het dan alleen over je blok. Advertentie is al weggehaald, want was een oplichter en ik had marktplaats getipt. Stond onder de naam van ene Peter uit schiermonniksoog. Zat net je topic te lezen en toen herkende ik het vandaar
kijk staat er weer op
http://motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-scooters/71552882-2-fast-blok-piaggo.html
is jouw blokje toch?