ziet er leuk uit dat filmpje.. maar waarom kies je voor het gebruik van een zuigerstop en een schuitmaat bij het monteren van je ontsteking?
ik kies liever voor een micrometer en een vario blokkeer sluitel.?
succes ermee. groetjes kevin
Klopt, dat werkt niet zonder originele halfpoulie.
Het ziet er weer leuk uit Bram! Met dat mooie weer krijg je altijd ineens zin in rijden he?
bram, je ziet iets over het hoofd,
je lagertje IN je carter tpv je primaire overbrenginge zorgt enkel voor problemen, dit omdat dit niet altijd 100% in lijn (3 stuks, 1 lijn) staat, als het goed is is je primaire as waar je koppeling op komt toch al aan 2 zijden gelagerd.
en je achteras, zou die niet net te weinig erop geperst zijn?
ook de keerring bij je grootste lager IN je vertandinggebeuren kan je er gewoon uithalen, zorgt enkel voor wrijving
groeten Heiko
een simpellagertrekkertje, wat bijvoorbeeld in mn schuur ligt doet wonderen.
dat lagertje doet niets enkel KAN het problemen geven, omdat er nu 3 lagers in één lijn moeten staan.
groeten heiko
ik vind het heel netjes die lagertjes erin, en ik ben er nog steeds van overtuigd dat gelagerd altijd beter is als on-gelagerd.
vooral als je geen lager in je carterkap hebt (wat bij jou dus wel het geval is maargoed)
Ziet er goed uit bram, de achterwielkeerring inderdaad gewoon eruit laten (ik doe dat zelf met een verentrekker, of een 90 graden gebogen stukje staal, dan wip je hem er zo uit zonder de lagerkooi te beschadigen). Vergeet dan niet het punt waar de achteras het achterwiellager te voorzien van een beetje kit, zodat je geen vertandingsolie bij je remsegmenten krijgt. Eventueel zou je de keerring in het vertandingsdeksel er ook uit kunnen laten en dan een lager met een dichte binnenkooi aan de kant van het vert. deksel monteren.
Oja...heb de flenzen ontvangen, ze passen alleen niet op een S6 cilinder