Big B's Nrg Extreme

idd iedereen vond het zo mooi enzwo maarja ik dacht nou zo'n wereld van verschil vind ik het niet, maar nu je zo je achtervelg niet heb gefreesd en je gefreesde voorvelg heb moet ik eerlijk zijn dat het wel een heel mooi verschil is :) voor de rest mooie combi en leuke setup :W
 
Dankje....het is idd geen gezicht als de voorvelg wel is gedaan en achter niet.

Update: Ik heb vandaag me scooter in elkaar gezet...ik kan alleen nog niet rijden omdat me achterband helaas kapot is. Asap weer foto's
 
Hey brammetje nette scoot hoor maar dat wist je al, me scoot ligt nu helemaal uit elkaar dus meeten zit er effe niet in mischien net voor de winter.
 
Originally posted by extreme power
Hey brammetje nette scoot hoor maar dat wist je al, me scoot ligt nu helemaal uit elkaar dus meeten zit er effe niet in mischien net voor de winter.


Ja die van mij is ook nog niet helemaal in orde...we spreken elkaar wel op msn!
 
@ NRG69

The rear wheel didn't withstand the strain and broke (@ the black stripe on the pic)

1059484162Mvc-037f2.jpg


So now he has a normal rear wheel and a modified front wheel...
 
1062707433wiel1.jpg


1062707469wiel2.jpg


1062707487wiel3.jpg



The rims don't give extra preformence, it's just for the looks :)

Dit is de opnieuw bewerkte achtervelg, misschien dat ik stop met scooters, maar daar ben ik nog niet over uit.


edit: ja ze moeten nog gespoten worden ;)
 
Originally posted by Big B NRG


Dit is de opnieuw bewerkte achtervelg, misschien dat ik stop met scooters, maar daar ben ik nog niet over uit.


edit: ja ze moeten nog gespoten worden ;)


ehm...in english please??;))
 
He said that this is the new wheel, and that he hasn't decided wether he wants to continue with scooter of quit..

edit: Yes they have to be painted ;)

------------

This looks nice :) especially the wheel on the back... Let's hope it's not going to be broken :p
 
Back
Top