Big B's NRG Extreme

Status
Not open for further replies.
Is mijn oude onderkap nou zo vaag ingefreest? voor je radiateur?

Wel apart, eerst opbouwen dan weer uit elkaar en aanpassen.

Ja is jouw oude onderkap. Had achteraf ook anders kunnen worden gefreesd, maarja dat is achter af. Gaat erom dat je geen frame ziet:p

Ziet er fucking geil uit!!!
Aaah, echt schón. ;)

Maar hoe tank je? :p

L&M kapje staat erg mooi :)

maar indd hoe xipos zegt, hoe tank je ? :p
voor de rest uberstrakke nrg hoor 8)

gr, martijn

Kap zit vast met 2 schroeven en is makkelijk verwijderbaar. Ik heb een 1 Liter olie tank, daar kan ik een hele dag op sprinten.

Tanken? Is toch niet nodig:+

Ziet er errug vet uit zon kap :~

Jezus, erg vet ding :~


Thx mannen!
 
Erg nette NRG Bram:W
Nog een paar kleine details en dan kan Dennis je opgeven voor de Scootin'.
Ik hoef geen details te noemen want die hebben ze al allemaal aangegeven boven mij...
Loopt mijn ex speed cilindertje nog een beetje? Ben eens benieuwd wat voor tijden er uitkomen...
 
Erg nette NRG Bram:W
Nog een paar kleine details en dan kan Dennis je opgeven voor de Scootin'.
Ik hoef geen details te noemen want die hebben ze al allemaal aangegeven boven mij...
Loopt mijn ex speed cilindertje nog een beetje? Ben eens benieuwd wat voor tijden er uitkomen...

Thx Ronnie. Op Meppel liep niet best, Slechte afstelling. Cylinder is trouwens niet echt meer wat die was toen ik hem van je overkocht :p Vandaag gereden, maar er zitten nog wat rare stotters in + met std vertanding dat hij erg snel uit ze vertanding loopt. Even een Stage6 primaire as kopen zodat ik op een RF uit kom van 11 ipv 13. Geeft net wat meer snelheid op het eind.
Eind deze maand wil ik hem op de bank even scherp zetten.

Echt een oldskoel project.

Ik zie ook dat ik alweer over de 1000 posts heen ben. Misschien even een net HOF project schrijven
 
Hijs echt heel erg gaaf. Die achterkap en voorkap zijn echt de zhit:W.

Voorkantje mag idd omlaag duiken ;).
 
Jawel, zijn der wel :p

Je hebt de Malossi, maar die is 170 euro :X
Ik heb nog een design liggen voor een Stage6 schijf, alleen wordt dat ook wel prijzig als ik er 1 laat maken. Als er 5 mensen zijn die z'n ding op hun willen hebben wordt het interessant.
 
Ziet er goed uit Bram...had nooit verwacht dat het ding ooit afgemaakt zou worden :D Ben benieuwd watvoor score er uit komt rollen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top