Big B's NRG Extreme

Status
Not open for further replies.
Erg gaaf Bram! Voorkant zakken, of achterkant omhoog. Het staat nu nog een beetje uit verhouding lijkt het.

:*
 
ziet er netjes uit bram
waarschijnlijk doet een voorspatbordje al best veel. maar ik denk dat ik hem idd toch iets lager zou maken aan de voorkant. Net als je stuurtje, dat kan ook nog een stukje zakken.
maarrr nogmaals ;) hij ziet er wel clean uit.
 
Mocht je er een zoeken, een spatbordje heb ik nog wel liggen :)

Maar zeker voorkant omlaag! En eigenlijk ook een kleinere velg, maja. Wat je kan doen is de binnenpoten van de malossi voorvork laten korter slijpen en dan opnieuw draad tappen aan de binnenkant, heb ik ook gedaan koste mij 20 euro.
 
woow dat gaat er wel erg clean en strak uitzien
voorkant staat wel een beetje hoog vind ik

Grappig, heb ik eens ene indicatie van hoe en wat zo'n nrg is met die velgen.

zit er allesinds erg net uit 8)

gruwelijke nrg , alleen ff vooruitstaand clampie regelen?

Het voorwiel is ook 14" . Ziet er super gelikt uit Bram, mooie brammer heb je :W

Ziet er lekker uit hoor Bram! :W Hij moet wel wat zakken voor? :~

Ziet er egt vet uit :)
Alleen de voorkant moet zeker wat omlaag :p
En ik mis nog een paar stickters :*

Erg gaaf Bram! Voorkant zakken, of achterkant omhoog. Het staat nu nog een beetje uit verhouding lijkt het.

:*

ziet er netjes uit bram
waarschijnlijk doet een voorspatbordje al best veel. maar ik denk dat ik hem idd toch iets lager zou maken aan de voorkant. Net als je stuurtje, dat kan ook nog een stukje zakken.
maarrr nogmaals ;) hij ziet er wel clean uit.

Doe 13" sr velgie voor dan8)

Errug net hok ! :)

:*

Noohh , ding staat er echt strak bij zo. :W

Mja, vind je de achterkant niet wat laag staan ondanls dat ie op paddock staat ? Of is dit weer gezichtbedrog ? :p

Ziet er nasi uit, mag wel wat lager van voor !

netjes. En idd de voorkant moet omlaag + een spatbord.

Mocht je er een zoeken, een spatbordje heb ik nog wel liggen :)

Maar zeker voorkant omlaag! En eigenlijk ook een kleinere velg, maja. Wat je kan doen is de binnenpoten van de malossi voorvork laten korter slijpen en dan opnieuw draad tappen aan de binnenkant, heb ik ook gedaan koste mij 20 euro.

Bedankt voor de reacties mannen! Over die voorkant, die moet idd omlaag, maar met een spatbord is het al veel minder, maar om die 14 inch te compenseren, moet hij idd 3-3,5 cm naar beneden. Dat staat idd nog op de planning, misschien zelfs nog voor zoetermeer.

Dat stuurtje zit echt te rlxed, het is een renthal cross stuur, maar dan ondersteboven gemonteerd :p

Hij lijkt idd wat laag te staan aan de achterkant, maar dat komt door het 13 inch achterwiel en het 14 inch voorwiel.
Ik moet nog een spatbordje monteren, even een mooi carbon dingetje scoren en z'n nieuw onstekingskapje.

Jos, die stickers moet ik nog plakken, maar moest eten en werken :p
 
Voorkant omlaag bram en hij is Reeeezzzzz

Ziet er goed uit !! Ga jij trouwens nog naar gofast x-days ?
 

Kapoet :D

nee hoor bummie.

Koppel zit goed in orde, nu bovenin nog, je kappen zien er in real toppie uit,

binnenkort kunnen we samen boeken, kan je gelijk zien of je echt zo snel bent als dat je altijd maar zegt ;)
 
Erg mooie NRG, kleur is waanzinnig. Krijgen je wielen nog een ander kleurtje of blijft het allemaal zo? Witte wielen zouden volgens mij erg mooi staan.

edit: heb je nog een paar fotos van de voorkant?
 
Hm, op moment is mijn internet niet erg meewerkend. Storring KPN waar die last van heeft.

Velgen wil ik nog rode velgstriping op plakken, een andere carterkap (een nette), remklauwen laten coaten, voorvork verlagen en langere vertanding monteren.

Edit;

Foto'tje per foto'tje, duurt allemaal lang;

[Ir]http://i32.tinypic.com/2a01d3r.jpg[/Ir]

[Ir]http://i31.tinypic.com/29cat02.jpg[/Ir]
 
Last edited:
Is mijn oude onderkap nou zo vaag ingefreest? voor je radiateur?

Wel apart, eerst opbouwen dan weer uit elkaar en aanpassen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top