Big B's NRG Extreme #2

Status
Not open for further replies.
Ziet er al een stuk beter uit zo met dat spatbord en verlaging. Waarom geen bus draaien die je op je schokbreker schroeft ipv een cheapy ophoogblok?
 
die velgen vind ik hem echt wel stoer staan :W
en idd ik vind de achterkant ook te laag vergeleken met de voorkant :x

voor de rest een mooie machine !
 
vind hem achter echt een stuk te laag staan.
hij moet echt omhoog:p

verder wordt het een steeds mooier ding!

Ziet er al een stuk beter uit zo met dat spatbord en verlaging. Waarom geen bus draaien die je op je schokbreker schroeft ipv een cheapy ophoogblok?

Je zit toch met de lengte van die as? Je kan er geen 10cm tussen zetten?

die velgen vind ik hem echt wel stoer staan :W
en idd ik vind de achterkant ook te laag vergeleken met de voorkant :x

voor de rest een mooie machine !

Psies... Nrg's horen achter hoger te staan...

Was bij mn Storm toendertijd ook extreem vet...

Ophoogblokje komt nog wel, details komen nog wel, ik wil ook nog me remklauwen gecoat hebben en er zijn nog wat kleine kapjes onderweg (ontsteking en voor carterkap), daarnaast wi ik nog velgen laten afdraaien, spatbordje spuiten.

Voor volgend jaar heb ik andere plannen met de NRG.
 
Helaas de laatste update..

Aan al het leuke komt een eind. Zo ook aan dit project van mij. De reden waarom hij weg gaat is dat ik keuzes moet maken tussen school en scooter. De keuze was snel gemaakt.

Gezien ik tijdens mijn studie meer in de garage heb gezeten dan in de boeken, heb ik mijn jaar niet gehaald. Voor mij balen, maar ook een "eye-opener" geweest.

Als ik wat wil, dan zal ik keuzes moeten maken en dus ook minder leuke keuzes.
Uiteraard blijf ik wel hangen hier op het forum en een beetje rondkijken. Je zult me vast en zeker ook nog tegen komen op meetings en wie weet begin ik ooit nog eens wat.

Ik laat hem nog een paar dagen open, daarna gaat hij op slot.

Groeten,
Bram
 
Ik zag je toch zaterdag nog? Of was jij dat niet ? :O Verder... balen. Vond het een gaaf ding, waar met veel zorg & aandacht naar gekeken werd. Ook gesleuteld uiteraard. Jammer, maar soms sta je voor dit soort keuzes.

Wellicht zien we hem nog eens in de scene ;)
 
Heey Bram, jammer en had niet verwacht dit te lezen. Maargoed in de keuze kan ik inkomen, je hebt tenslotten ook geprobeerd om het te kunnen combineren..

Toch hebben we samen 2 vette sprinters gebouwt. Enige wat wel jammer is dat we nog steeds geen fotoshoot hebben met onze 2 NRG's naast elkaar..

Maar het is je geraden dat we je nog zien in de scene :p
 
Wel jammer dat je in 6 jaar tijd nou nooit hard gereden hebt

:*

Jammer bammie, maar begrijpelijk, gewoon lekker motor boeken na je studie, en respect hoe de scooter uiteindelijk geworden is!
 
Zonde man... maarja sommige dinge zijn nou eenmaal belangrijker :)

Alleen beetje jammer dat er nou nooit een keta paintings sticker op heeft gezete :+
 
Zonde man... maarja sommige dinge zijn nou eenmaal belangrijker :)

Alleen beetje jammer dat er nou nooit een keta paintings sticker op heeft gezete :+

Ja jaaa jongens, nooit snel, geen stickers bla bla.

Als je hem nou koopt, dan kan je hem volplakken met stickers en gebruiken als promotie apparaat :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top