This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Fr@nk! said:
Ja dat had ik gehoord ja, wat was er precies gebeurd ?
boven bij da viaduckt aant warm rijden omdat het daar bij sprints zo druk was en onze trailer stond ook op die brug en toen kwam daar vanaf het fietspad een motor wout aanrijden.. die zag mij en jah moesk mee komen naar het bureau daar...
ze zouden me wel matsen met boetes ..
alleen verzekering en rollerbank. maar da komt ook neer op :

verzekering 65 euro
dik over 2 kw = ???? raad maar

dus jah ze zouden morgen er naar gaan kijken en me opbeelen als achter de rug was..

dus mensen die nog wat geld overhebben storten @ 6668076

avotuning said:
ik ben ook 9 x gegaan en daar na vond ik het wel best scooter bleef dit keer
heel

6x gewonen 3 x verloren en dat met 50cc

En 9x valse start

Schiet idd niet erg op! volgende keer gewoon eerder opstaan! lamme mensen van meeting ( HE MARK @ SFX ) niet half 10 aan komen kakke als er dan al mensen om 9 uur zijn!! beetje stom!
verder nette meeting hoor, alleen jammer van die sommige LOSERS die daar komen rijden met orginele scooters of net un athena hebben:S! beetje raare plek! doe dat lekker opstraat of op illigaale meeting ( zoals die Paarse frame runner met gele velgen ) raare manneke

goed lullig, beter pakken ze dat nrx volk aan dat iedereen voor de sokken rijd op de meeting zelf

Ohh ik hoorde wel iets met de ,1 haha maar was zeker een mooi ding, alleen hij zoog valse lucht of iets aan?

edit- En ik stond dus vlak naast je :O,..had die gaastra jas met op de zijkant van me mouw, oranje letters gaastra gehehe

Bart.T@zipsp said:
athena kan ook goeed knallen hoor (70)

idd met een luchtegekoelde athena (racing) kan je ook16,7 pk hale en nog wel meer..als je het goedafsteld maby dat als mijn lc afis(nooit denk ik) dat mijn luchtkoeler weer x erges opzet wie weet ben blij dat het vanmidag niet zon weer is als nu...

Leuke meting (me eerste ook :X) alleen jammer dat de organisatie niet al te super was en dat het rond 12 uur een zooitje was op de baan.

Mooie/snelle scoots gezien en DJ & JeffreyZwolle ff heel snel gesproken.

Ik heb een erg leuke dag gehad.
Toen we aankwamen en ff hebben getest bleek dat Robin ze grondplaat los was getrild|( gelukkig had Bart goeie boutjes bij zich*D.
Toen ben ik ff 2 keer ofzo wezen sprinten en in de rij gaan staan om te banken.
Het lukte mij alleen niet echt goed om te banken, dus ging Marco er maar opzitten
Score was echt te vet, 18.6 PK +ralf+. En dat met een TEAM en dan is de zuiger nog is erg gaar, gat erin. Volgens marco was 20 PK iig wel haalbaar.
Daarna nog aantal keren wezen sprinten tegen verschillende mensen soms gewonnen soms verloren was wel vet iig.

Hier de foto’s*D
Ik heb ook filmpjes maar die moet ik eerst maar ff bewerken want is soms beetje misgegaan met filmen:| Komen morgen online

Ferreltje said:
idd met een luchtegekoelde athena (racing) kan je ook16,7 pk hale en nog wel meer..als je het goedafsteld maby dat als mijn lc afis(nooit denk ik) dat mijn luchtkoeler weer x erges opzet wie weet ben blij dat het vanmidag niet zon weer is als nu...

oke oke , maar jullie weten wat ik bedoel he
standaart athena ovaal! beetje zwak rest orgineel met 21mm en evo pijpje

Ok 9:00 ging de wekker, B - day 8)

Richting RobinV en daar zijn hok opgeladen

Race roxie (daniel) opgepikt en A2 gepakt, na klein uurtje kwamen we aan en de hokken los gelaten -:-

uhh jahoor Daniel Warm rijden ???

Rondje doen :W

Onze chauffeur van de dag +ralf+

Biertje ? Jah lekker

De races 8)

Zeer vette pic al zeg ik het zelf 8)

Rijder met snelste tijd +ralf+

uitslover :*

En wat krijg je daar van -:-

Ik zeg oooooi :*

Heb het naar me zin gehad :W Irriteerde mijzelf zo nu en dan gigantisch aan bepaalde personen maar je kan niet alles hebben he

Idd met 10 pk oid , echt die gozer :X soms had ik echt zowiets van doe us normaal :X

Heb nog wel wat filmpjes , kan iemand mij even toevoegen zodat ik die filmpjes kan sturen en diegene ze voor mij kan hosten ? ( o.a OLD NRX VLAMMER ) jullie weten wel op wie ik doel dacht ik zo ?