boven bij da viaduckt aant warm rijden omdat het daar bij sprints zo druk was en onze trailer stond ook op die brug en toen kwam daar vanaf het fietspad een motor wout aanrijden.. die zag mij en jah moesk mee komen naar het bureau daar...Fr@nk! said:Ja dat had ik gehoord ja, wat was er precies gebeurd ?
avotuning said:ik ben ook 9 x gegaan en daar na vond ik het wel best scooter bleef dit keer
heel
6x gewonen 3 x verloren en dat met 50cc
Dennis@Tph said:Ben net terug organisatie kon beter.. het zou om 12 uur beginne en om 1 uur meen ik waren ze nog de hooi balen klaar aan het leggen en het afzet lint langs de baan aan het doen. En pak bij zoiets dranghekken want dit was gewoon niks sommigen die elke keer de baan over rende.. En het fietspad zou eigenlijk gebruikt moete worden om terug te rijden van de sprint en dan scooters ergens anders neerzetten. verder was het wel geslaagd en een goed wegdek..
A-Rox*nl said:boven bij da viaduckt aant warm rijden omdat het daar bij sprints zo druk was en onze trailer stond ook op die brug en toen kwam daar vanaf het fietspad een motor wout aanrijden.. die zag mij en jah moesk mee komen naar het bureau daar...
ze zouden me wel matsen met boetes ..
alleen verzekering en rollerbank. maar da komt ook neer op :
verzekering 65 euro
dik over 2 kw = ???? raad maar
dus jah ze zouden morgen er naar gaan kijken en me opbeelen als achter de rug was..
dus mensen die nog wat geld overhebben storten @ 6668076
bakel said:jah idd, 17,1 pk
Speedboer said:of net un athena hebben:S!
Bart.T@zipsp said:athena kan ook goeed knallen hoor (70)
Ferreltje said:idd met een luchtegekoelde athena (racing) kan je ook16,7 pk hale en nog wel meer..als je het goedafsteld maby dat als mijn lc afis(nooit denk ik) dat mijn luchtkoeler weer x erges opzet wie weetben blij dat het vanmidag niet zon weer is als nu...
Speedboer said:Schiet idd niet erg op! volgende keer gewoon eerder opstaan! lamme mensen van meeting ( HE MARK @ SFX) niet half 10 aan komen kakke als er dan al mensen om 9 uur zijn!! beetje stom!
verder nette meeting hoor, alleen jammer van die sommige LOSERS die daar komen rijden met orginele scooters of net un athena hebben:S! beetje raare plek! doe dat lekker opstraat of op illigaale meeting ( zoals die Paarse frame runner met gele velgen ) raare manneke