Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Wel leuke meeting :)

Lekker weer en zelfs een aantal schone dames 8)

En ik heb blijkbaar fans 8P loop ik lekker en werd er ineens geschreeuw kijk kijk daar is Klaas van 5th,wij gingen echt stuk haha maar wel leuk altijd :)

Twins weer eens gezien met hun voetbalelftal aan belachelijk snelle scooters :) ,verder aardige mensen daar alleen snap ik nog steeds niet waarom iedereen op zijn achterwiel rijd zelfs tussen de mensen maarja...

:*
 
A-Rox*nl said:
en dan was ik er nog met muh rox op weg naar het woute bureau ...:(:(
zulle kijke wat het word voor een boete .

Ja dat had ik gehoord ja, wat was er precies gebeurd ?
 
jah was wel geslaagde meeting en jah het belachelijk veel mensen dat wheelys maakten tussen de mensen kan ik nog niet egt met mijn verstand bij:? maar jah kon eerst niet rijden had geen handschoenen maar toen was pronk zo lief om zijn handschoenen me te lenen :* thanxx nog :) maar na 3 keer sprinten was me pakking lek alles lekte op de bougie dus dat was ook over en uit........... :X weertje was ook toppie 8) volgende keer maar weer :)


trouwens wie heeft die snelle gast nog gezien op zijn nrg met gianelli van rond de 40 jaar :p
 
vond het wel een geschikt dagje
ik heb zelf op de bank score van 9.4 pk neer gezet
maar wat was die opa op die scooter met een nrxje kansloos
 
SuiD said:
sorry mijn fout, zal wel komen omdat ik sommige mensen meer dan 10 keer heb zien sprinten.. maar zal wel onbeperkt zijn voor 10 euro.


ik ben ook 9 x gegaan en daar na vond ik het wel best scooter bleef dit keer
heel

6x gewonen 3 x verloren en dat met 50cc
 
hahaha ja heh klaas echt humor ik stond er ook zop bij te kijken van huh wa doen die nouw whahah hup klaas hup klaas :p en hele fanclub
 
Ok :W even fotos en verhaaltje uppen heb aardig vette pics geschoten :)

Vond wel geslaagd :W. En die oma omg :X te bot gewoon, vond wel jammer dat er paar van die sjaakies waren die voordrongen bij rollerbank sprints etc en sommigen die beetje "stoer" liepen te doen :) :rolleyes: en over dat rijden buiten sprint gebied :rolleyes: ach jah je kan het niet tegen houden. En jah toen kwamen de wouten :rolleyes:


Maar goed ff fotos uppen :W
 
Opzich was het wel een gezellige meeting.. als ze ooit nog is een meeting best gaan organiseren kunnen ze beter het rennerskwartier ergens anders maken en dranghekken langs de kant zodat er niemand op de baan kan staan.

maar idd met die oma waar ik bijna opknalde kon ik me toch best wel kwaad over maken :( . Dat die ooit zo de sprintbaan op heeft kunnen rijden snap ik niet :X .
 
evolution beta said:
trouwens wie heeft die snelle gast nog gezien op zijn nrg met gianelli van rond de 40 jaar :p

Lol, die ging ook op de rollerbank! had geloof ik 3.9 pk of iets... hahaha
 
X-Treme Ark said:
Opzich was het wel een gezellige meeting.. als ze ooit nog is een meeting best gaan organiseren kunnen ze beter het rennerskwartier ergens anders maken en dranghekken langs de kant zodat er niemand op de baan kan staan.

maar idd met die oma waar ik bijna opknalde kon ik me toch best wel kwaad over maken :( . Dat die ooit zo de sprintbaan op heeft kunnen rijden snap ik niet :X .


ik stond daar achteraan , toen jij begon met sprinte :S van die domme kleine kereltjes deden vrolijk het lint omhoog voor die oma's :S mensen proberen tegen te houwe maar reden gewoon door! gekke mensen! naja was idd beetje dom, ik dacht zelf die pakeerd haar auto hier ofzow weetik ut:p
 
Ben net terug organisatie kon beter.. het zou om 12 uur beginne en om 1 uur meen ik waren ze nog de hooi balen klaar aan het leggen en het afzet lint langs de baan aan het doen. En pak bij zoiets dranghekken want dit was gewoon niks sommigen die elke keer de baan over rende.. En het fietspad zou eigenlijk gebruikt moete worden om terug te rijden van de sprint en dan scooters ergens anders neerzetten. verder was het wel geslaagd en een goed wegdek..
 
Oja, het was best koel en gezellig! Hoop snelle scootz en veel bekende van oa. forum, sobw, enz.. Geslaagde dag dus.
 
Back
Top