Berghem.... 13 Mei 2006.

Sander said:
Helaas...


Wel de snelste kwalificatie & wedstrijd-ronde tijd gescoord.. Maandag even naar de supermarkt voor een doosje meer vermogen, en dan staan we in arkel er weer fris bij :)


he staart, hoe staat het ermee voor?
 
185-1147552154.jpg


Heeft Arnoud z'n AIM tegenwoordig in z'n voetenplank zitten? :p
 
ja hoor, maar er staat ook bij eerste fotootjes :p

[edit] vooruit dan maar :p
(maar das de laatste voor vandaag... nu slapen voor morgen ;))
185-1147554277.jpg
 
Ik denk dat hij daar een spiegeltje heeft waardoor hij door z'n koplamp kapje kan kijken +pippi+


dank je wel voor foto'tje :*
 
Zo, ik heb geen spijt gehad van mijn reisje naar Berghem. errug lekkere wedstrijd gezien in de topscootz met als smaakmakers Kervje, Dani en RvR.

Waarbij eerst genoemde de knikker weereens ouderwets uit het putje had liggen. hij was vereweg de snelste van het veld, maar het hart nam het hoofd over, resultaat two crashes and P4,.....jammer. Dani daarin tegen reed rustig en geen meter harder als nodig was, wat resulteerde in een bekeken overwinning.

Het viel me btw wel op dat the thoms boys, waarschijnlijk de minst snelle machines hadden van het hele veld. niet zo gek als je weet dat ongeveer alle andere rijders met special parts uit Goes rijden*D

Hopelijk maakt dit het kampioenschap weer een beetje spannend,

Dani, Rik O en Nils :winner:
 
voor mij was het ook een erg geslaagde dag..lekker gereden en de scoot deed het ook erg naar behoren.
vond de baan ook erg mooi gister van mij mag er aan het eind van het jaar weer zo gereden worden!

verder de top was erg leuk om te zien jammer van kerv die 2 keer ging liggen.
felicitaties natuurlijk voor dani, niels en rik proficiat!
op naar arkel ik heb er zin an..:)
 
Berghem was echt weer een goede ouderwetse supergezellige SOBW race (en ik zat nieteens aan het bier :X)
De std. race, uberspannend met 6-8 man in de kopgroep. Jammer voor de spanning dat Arno een klein gaatje kon trekken, maarja wie zou dat niet doen :p Bij deze gefeliciteerd :*
De topscooter was helemaal spectakel, 8 man op de baan en dan zo'n race neerzetten. Heerlijk voor de toeschouwers.
Vanavond/morgen zal de fotoreportage wel komen, zometeen eerst naar Amsterdam voor een SBO racedagje.
 
Man man man, wat een race was dat.

Na aardig wat aanpassingen aan de vering en wegligging van de scooter met hulp van Rik van Opdorp, Rick Hofmeyer en wat advies van Gé. Het resultaat was in de vrije training direct goed merkbaar!

De kwalifikatie voorspelde het al, van de weinig rijders die er waren zaten de eerste 7 binnen één sec.

Bij de start van de race stond ik wat te slapen en verraste het groene licht me. Kervin, Rik en Niels wisten hierdoor voor me de eerste bocht in te duiken. Kervin en Rik zaten gelijk in een snel tempo terwijl ik bij Niels de gaatjes zocht. Voor zover mijn geheugen rijkt klapte Kervin er in de tweede ronde af en passeerde ik Niels. Ik reed vlot naar Rik waarna een leuke battle ontstond met veel inhaal acties maar ik kon niet wegkomen bij hem. Bij een bocht torpedeerde Rik zijn scooter ertussen in de bocht en klapte tegen het asfalt, ik zelf kon net overeind blijven. Ik kon mijn weg vervolgen maar zag een zeer strak rijdende Kervin er al weer aankomen en al snel zat hij aan mijn achterwiel. Na wat lichte toucheringen zag ik op een gegeven moment in mijn ooghoek een zwart/gele scoot voorbij glijden met startnummer 6. Toen was voor mij de race gereden en gelukkig ook, want de banden begonnen flink te glijden waardoor ik erg verkrampt ging rijden. Enig pils na de race versoepelde alles weer :p.
Aan het eind van de race zag ik dat Niels nog steeds op de tweede plek reed met vlak achter hem Rik van Opdorp. Rik had zijn handen vol aan de na 2 valpartijen terug gekomen Kervin maar wist hem tot de vlag mooi achter hem te houden.

Was echt een geslaagde dag met een VTM scooter die weer heerlijk beuqte en weer eens eindelijk op het hoogste schavot stond als beloning voor het vele werk van die soms gek makende en soms bijna in brand gestoken scooter :7

Verder zeer strakke race van Niels en Rik ronde tijden die ook zeer scherp waren, maar Kerv spande de kroon met zijn aso 53,9


Std scooter was ook leuk om te zien, met een Arno die er snel vandoor ging en een leuk gevecht voor de rest van de top 5. Met hulde voor Benji en Dennis


O0wja, ik vonde de baan zo mooier en logischer dan de oude configuratie.
 
Een kleine foto-impressie....

Meer tijd heb ik niet... Ik dacht te moeten werken van 1200-laat... maar ik word net gebeld, dat het 1600 uur word...

Wat gaan we dan doen? PRECIES -----> snel naar A'dam voor de SBO-sjeez!+ralf+
 
Back
Top