Berghem.... 13 Mei 2006.

Mijn verslagje dan maar :)

Ik ging met een goed gevoel van huis weg, vele malen beter dan de vorige wedstrijden.

Daar aangekomen ff de tent opgezet etc etc.. En toen de vrijetraining, Ik voelde al gelijk dat de scooter eigenlijk best aardig liep vergeleken met de training op Amsterdam, En de grip was echt super! Na 2 rondes had ik EINDELIJK mijn knieen is echt aan de grond, en vanaf toen ronde na ronde had ik de meeste bochten gewoon mijn knie aan de grond, al een hele vooruitgang dus! naja na een ronde of 8/9 verremde ik me bij de S bocht achter in het circuit, waarna mijn voorwiel weggleed en ik onderuit ging, Resultaat:

attachment.php


Voorkap kapot
Binnenkappen kapot
Versteveging voor mijn kappen krom
Stuurkapje kapot en nog een aantal dingetjes, igg niet zo'n handige actie van me.. maja maar gauw weer de scooter goed gemaakt en toen was ik klaar voor de kwalificatie, ook de scooter nog wat scherper gezet..

Het ging in de kwali echt gewoon zwaar KUT! ik voelde me gewoon ff niet goed met de scooter en hij was aardig zenuwachtig aan het doen bij het uitkomen van de bochten.. dat resulteerde in een 11e tijd ofzo in de B.. Naja dan maar goedmaken in de race.

Voor de race nog het 1 en ander veranderd aan de vering en motorisch. Toen de race, Ik was goed geconcentreerd. Bij de start pakte ik al gelijk 3 man. Maar moest in de eerste bocht weer afremmen omdat ik anders het gras in moest. Toen ging ik weer opweg en pakte er al weer 2 terug bij de 2e bocht. Op een geven moment kwam ik samen met nr 35 (Jim Megchelenbrink) te rijden, Ik kon hem vele rondes achter me houden maar op een geven moment kon hij gewoon wegrijden, naja ik dacht het zal wel :D En toen verder gewoon lekker mijn race uitgereden, het ging echt lekker gewoon de bochtjes etc. Maar in de 1na laatste ronde kwam ik nog ff ten val, er was 1 bocht waar ik nog niet echt lekker doorheen ging en probeerde hem anders te nemen maar dat pakte verkeerd uit, ik kon gelukkig de scooter weer gauw oppakken en verder rijden. Dat resulteerde in een 6e plaats!

Het was igg een gaaf dagje, iemand die nog foto's van mij heeft?
 
Last edited:
Beter kappen jullie met al die foto's, hoe meer ik ervan zie en hoor hoe meer ik ga balen dat ik er niet bij kon zijn. Gvd zeg:p
Mja niks aan te doen, zag er goed gezellig uit iig. Tijd geleden volgens mij :W
 
Nou dan zal ik ook maar eens een verslag neerzetten.

Training: Had me voorgenomen om gelijk volgas te gaan samen met Dani. Eens kijken wat er zou gebeuren. Wonder boven wonder kon ik Rik goed bijhouden. Na wat wisselingen wist ik een fiks aantal ronde achter hem te blijven waarna hij vond dat ie genoeg had laten zien en de baan verliet. Ben toen een ronde later ook maar gestopt.

Kwali: Na wat aanpassingen aan het vario gedeelte en de achterkant van de fiets weer gelijk gaan knallen. Ging gelijk al een stukkie harder de bocht uit (wijze raad van de tuner) wat gelijk resulteerde in goede tijden (dacht ik) Na wat rondjes alleen gereden te hebben besloot ik maar wat andere rijders op te zoeken om zo nog harder te gaan. Maar dat pakte helaas niet zo goed uit. Resultaat een teleurstellende 7e plaats, had echt een top 5 klassering verwacht ondanks dat de de nummers 2 t/m 7 binnen een seconde zaten.

Race. Ja je hebt een VTM kanon of niet natuurlijk. Hij ging weer eens ouderwets van zijn plaats waarna ik doorkwam als 5e vlak achter Dani en Niels. Ik zag dat Kerv inmiddels gevallen was en dat Dani een aanval op Niels aan het voorbereiden was. Ik had gelijk mee willen gaan met Dani maar kwam net wat snelheid te kort om Niels te grazen te nemen. Ronde na ronde heb ik achter Niels gezeten maar kon er nergens langs. Toen toch maar een alles of niets actie maar dat resulteerde alleen in een plek verlies zodat Thomas voorbij kon gaan. Gelukkig besloot die na een paar bochten over het gras te gaan rijden zodat ik hem voorbij kon. Toen kwam die vervelende Bos uit het niets me voorbij op start finish. Gelukkig kon ik hem eventjes volgens zodat ik weer bij Niels kwam. En gelukkig besloot Kerv dat hij vandaag wilde winnen en klapte weer tegen het asfalt. Nu lag ik derde :D. Maar ja Kerv zou Kerv niet zijn als ie niet weer net zo hard zou gaan. Na een paar uitremacties van hem had ik door dat ie uit de langzamere bochten minder had dan ik. Dus enige oplossing was voor mij breed te rijden in de langzame bochten en zo hard gaan als ik maar kon. Na een paar botsingen ben ik heel erg gelukkig derde geworden en stond ik voor het eerst op het podium met een veels te kleine pet :p

Nog een speciaal bedankje aan Tino en mijn sponsor Bas van der Koog en natuurlijk aan mijn meisje die net zo hard kan lopen als mijn topscooter op het rechte eind :D
 
Robinho....


Je hebt echt nog een kinderbilletje :W... Ik heb op de pc ook zo'n soort foto van mijn billen.. en ik zal die ook zo even posten..
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=18333&d=1147698363[/ir]
 
EW said:
Beter kappen jullie met al die foto's, hoe meer ik ervan zie en hoor hoe meer ik ga balen dat ik er niet bij kon zijn. Gvd zeg:p
Mja niks aan te doen, zag er goed gezellig uit iig. Tijd geleden volgens mij :W

mwahahaha
 
Ik ben ook zeer benieuwd ja +pippi+ . Was gewoon een te vette dag met onwijs veel grip dus er moeten gewoon mooie foto's uit rollen +ralf+
 
wheely_king said:
Ik ben ook zeer benieuwd ja +pippi+ . Was gewoon een te vette dag met onwijs veel grip dus er moeten gewoon mooie foto's uit rollen +ralf+
jah idd erg veel grip jah!!
erg fijn gegumt :)
 
Erg geslaagd dagje gehad.
Erg gezellig met joor en mol gebiert,werd tijd dat ze er weer eens waren.:+

Scooter liep niet helemaal optimaal maar acceptabel.
Daniël zeer netjes en defensief gereden,zoals Gé al zei,niet harder dan nodig.
Mooi podium,zo zie ik ze graag.

Well done boys.:winner:
 
Sander said:
Robinho....


Je hebt echt nog een kinderbilletje :W... Ik heb op de pc ook zo'n soort foto van mijn billen.. en ik zal die ook zo even posten..


Zoals belooft +pippi+

Robinho's Aars..
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=18333&d=1147698363[/ir]




en de mijne....
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=18356&d=1147770004[/ir]
 
Last edited by a moderator:
Het is niet 'Het mooie meiden met witdoorschijnende broekjes topic' maar 'Het grote show hier je behaarde kont topic' :W
 
Sander said:
Zoals belooft +pippi+

Robinho's Aars..
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=18333&d=1147698363[/ir]




en de mijne....
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=18356&d=1147770004[/ir]


jij hebt ook maar een kinderblilletje..:p
 
Valentino... said:
Erg geslaagd dagje gehad.
Erg gezellig met joor en mol gebiert,werd tijd dat ze er weer eens waren.:+

Scooter liep niet helemaal optimaal maar acceptabel.
Daniël zeer netjes en defensief gereden,zoals Gé al zei,niet harder dan nodig.
Mooi podium,zo zie ik ze graag.

Well done boys.:winner:

Het was te gek, je bent lekker :p

Kijken wat ik nog meer voor foto's heb...
 
Last edited:
Back
Top