Berghem 26 augustus

RoP#52

Well-Known Member
Zooo

dat is over een weekje al weer.
alles snel opfrissen en er weer voor gaan.

op welke layout zou er dit keer gereden worden?

tot dan
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet wel dat de topscooter samen met de standaardscooter gaat racen ben ik bang :D

Het expiriment uit emmen krijgt waarschijnlijk een vervolg :p.

Wel relaxt.. zonder te trainen gewoon een pole scoren in na 1 kwalificatieronde , daarna je onbegrensde straatzipje met een ander uitlaatje pakken, en chillend de race uitrijden en 100 punten scoren :)
 
Sander said:
Ik weet wel dat de topscooter samen met de standaardscooter gaat racen ben ik bang :D

Het expiriment uit emmen krijgt waarschijnlijk een vervolg :p.

Wel relaxt.. zonder te trainen gewoon een pole scoren in na 1 kwalificatieronde , daarna je onbegrensde straatzipje met een ander uitlaatje pakken, en chillend de race uitrijden en 100 punten scoren :)


ga jij anders voor de 2de plek sander?
 
Sow :)

Als iemand een onbegrensde standaardscooter ter beschikking stelt.., plak ik er wel een wit stickervel op, schrijf me in, en ga lekker met de rest rondjes rijden (lees cruisen) @ berghem... Ik moet alleen zorgen dat ik meer dan 60% van de rondjes rijd die kervin rijd... maar dat moet wel lukken :D.

Dit lijkt me alleen niet echt een geslaagd plan.... niet voor mij, maar ook niet voor de geloofwaardigheid van de sobw :X Daarnaast heb ik geen jaar stnd-klasse ervaring, dus mag ik niet eens starten +ralf+
 
Last edited by a moderator:
Ok vooruit, Berghem zal mijn laatste race voor de SOBW zijn :) daarna gaat t zooitje de deur uit en zal ik gaan opbouwen voor de Stage 6 cup.
 
of gewoon geen wedstrijd voor de topscooters.

kervin hoeft maar 1 ronde van +- 20 minuten te rijden en hij heeft gewonnen met 100 punten :D
 
Hopelijk weer zelfde configuratie als vorige keer, dan kunnen we denk ik wel een leuke std scooter race verwachten.
 
Raymon said:
dus als ik het goed begrijp hebben ze de standaardscooters bij de topscooters gevoegd dit weekend?


ja vrijwillig de standaartscooters he :) gewoon gezien als training... na onze eigen wedstrijd
 
Back
Top